Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Verwijderd
Gewoon een 55" Sony tv'tje, : ))
verder 3 x 17" voor me systeem, 1 x PIIYAMA, 1 x DAEWOO (neej rijden kan ie niet
) en 1 x een IBM oud 17" ding
verder 3 x 17" voor me systeem, 1 x PIIYAMA, 1 x DAEWOO (neej rijden kan ie niet
Verwijderd
Een deawoo die niet kan rijden? Komt vaker voorOp donderdag 07 december 2000 16:32 schreef drLiter het volgende:
Gewoon een 55" Sony tv'tje, : ))
verder 3 x 17" voor me systeem, 1 x PIIYAMA, 1 x DAEWOO (neej rijden kan ie niet) en 1 x een IBM oud 17" ding
Philips ! of van Loewe (beter beeld is niet te krijgen) een 31 cm
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
ik vind zo'n mini breedbeeld van Sony megatof om naar te kijken =)
die hangen ook wel bij de McDonalds.
Maar dat is een beetje te duur voor op je kamer i think. dan kun je beter een grote breedbeeld kopen
Ik heb zelf gewoon zo'n sharp ding 31 cm, zorg er in ieder geval voor dat je Teletekst hebt (afstandbediening is nu toch wel standaar lijkt me)
die hangen ook wel bij de McDonalds.
Maar dat is een beetje te duur voor op je kamer i think. dan kun je beter een grote breedbeeld kopen
Ik heb zelf gewoon zo'n sharp ding 31 cm, zorg er in ieder geval voor dat je Teletekst hebt (afstandbediening is nu toch wel standaar lijkt me)
...
ik heb geen eigen kamer 
ik woon samen
maar ik heb wel 2 tv's
ik woon samen
maar ik heb wel 2 tv's
ik heb de Sony KV-28FX60 op me kamer
wel erg groot, maar ook erg gaaf
en beetje duur
wel erg groot, maar ook erg gaaf
en beetje duur
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Kep een 72 cm philips. errug relaxed
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Sony 55 cm
Kv-21 X5 om precies te zijn
Alleen iets duurder dan jou budget nl. f750,-
Ik zou gewoon ergens een 2de handsje op de kop proberen te tikken. Een 2de hands 55 cm heb je ook wel voor 400 piek
Kv-21 X5 om precies te zijn
Alleen iets duurder dan jou budget nl. f750,-
Ik zou gewoon ergens een 2de handsje op de kop proberen te tikken. Een 2de hands 55 cm heb je ook wel voor 400 piek
Pagina: 1