asus a7n8x-vm probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• eR1k
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-08 18:15
Sinds een paar dagen ben ik trots eigenaar van een asus a7n8x-vm (nforce2) mobo met een barton 2500+. Ik heb eens rondgezocht en ben tot de conclusie gekomen dat elk nforce2 mobo kan overclocken. In de standaardbios die met deze mobo geleverd wordt zit geen mogelijkheid tot overclocken in verwerkt!? Kan ik dit verhelpen met een biosupdate of is het sowieso niet mogelijk om mijn barton te overclocken. Ik heb de searchfunctie gebruikt en heb niks kunnen vinden voor alle duidelijkheid :'(

• AsusEDje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-06 11:13
Ik zou dit posten in Die-Hard Overclocking & Cooling

als ik jou was

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Met Google kwam ik er ook al achter dat dit bord nou eenmaal geen overclock functies biedt. Asus geeft ook aan er helemaal geen support voor te bieden. Je moet dus niet denken dat de a7n8x-vm gewoon een gestripte a7n8x is, maar hij bevat dus ook een hele andere BIOS.

Wil je overclocken kan je even wat FAQs doorlezen om wat hardwaremods uit te voeren.

edit:
Ik zie dat je in DOC ook al antwoord hebt: ReemF in "asus a7n8x-vm probleem"

[ Voor 15% gewijzigd door Laurent op 19-11-2003 18:59 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het is niet de bedoeling om lukraak een dubbeltopic te openen in andere subfora .. Mocht je of iemand anders van mening zijn dat het topic ergens anders hoort, post dan gewoon netjes een topicreport Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif met daarin het verzoek :)

/overbodig

Dit topic is gesloten.