Toon posts:

[WinXP] IE doet het niet,netwerk wel.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
Ik heb sinds vandaag een probleem. Ik wou namelijk gaan internetten/msnen , maar hij zei dat er geen verbinding was. Ik dus kijken of het netwerk het deed allemaal prima in orde.
Behalve dat er bij de eigenschappen geen IP-adres staat! Ik heb de software van de netwerkkaart opnieuw geinstalleerd. En nog steeds geen IP-adres.
Het rare is dat hij wel zegt dat er een verbinding is en hoe sterk deze verbinding is maar geen IP-adres heeft!

Ik heb Conceptronic 54m Wirelless netwerkkaart op eenAirport netwerk.

Zou iemand kunnen zeggen wat hetprobleem is? En hoe k het kan oplossen?
Bij search,google, en altavista heb ik niets gevonden.

Bedankt
Edit: als ik zoek op IP-adres krijg ik zoek resultaten die niets er mee te maken, namelijk alle dingen uit TF(thema:Fotografie). Dit probleem heb ik vaker , ik heb met Virusscanner gezocht--> geen fouten. Ik weet niet wat S&D is......
Ip-adres zelf invoeren werkt ook niet.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2003 18:36 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ondanks dat ik er niet aan twijfel dat je gezocht hebt, zou het misschien leuk zijn als je vertelt waar je dan allemaal op gezocht hebt. Kwam er echt de hele tijd 0 resultaten terug, of werkten de oplossingen niet die je vond?

Als je namelijk zoekt, kom je een aantal topics tegen waar veelal naar dezelfde informatie gevraagd wordt (wat doet hij als je een vast IP address ingeeft?), scan eens met een virus scanner, scan eens met S&D, e.d. Deze ontbreken allemaal in je topicstart - misschien is het de moeite je topicstart eventjes aan te passen :)