Toon posts:

TV Probleem Hercules Ati 9800se AIW

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Zoals ik hierboven zei heb ik een probleem met de tuner van m'n kaart
Als ik men TV programma start uit de launchpad van ati en dan klik ik op setup dan zou er een tab "tv" moeten zijn. Deze is er niet.
Mijn pc lijkt helemaal geen tv-tuner te zien
Normale tv-record programma's zien mijn tv-tuner op men ati kaart niet
zelfs netmeeting niet :]
Verschillende foute heb ik al gefixt met hotfix's van m$hit bv die kernel fout bij be installeren van WDM en een hotfix die zogezegd een probleem oplost dat te maken heeft met tv-tuners en DirectX
Ik las ergens op een duitse site dat deze tv wdm drivers of software niet samengingen met DirectX 9.0b deze heb ik dus... :[

Oplossing? Zelfde probleem?

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-08 19:34

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Voor DirectX 9.0b is er een speciale patch ja, zie KB825116 hiervoor. Ik weet niet of je die patch al gehad hebt?

offtopic:
m$shit mag btw niet ;)

[ Voor 19% gewijzigd door --MeAngry-- op 19-11-2003 15:48 ]

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

Verwijderd

Topicstarter
ok ok geen "m$..." meer
nou ik heb al een patch geinstalled voor directx 9.0b en ik denk dat het die tuner patch was.. installeerd mooi maar ik zie geen veranderingen.

Verwijderd

Topicstarter
oh de patch doet em (pas na 2x rebooten hier :s)

Verwijderd

Jupz ligt aan patch had ik ook maare ik krijg maar geen geluid uit de kaart jij wel???

Verwijderd

Bekend probleem bij AIW kaarten in combinatie met tv-tuner en DX9.0b. Oplossingen zijn divers: de patch van MS installeren helpt soms, niet altijd. Wat meestal helpt, is om het dwarsliggende bestand van DX90b te vervangen door hetzelfde bestand van DX90a (kstvtune.ax). En, en dit klinkt vreemd, maar het werkt wel, bij het zoeken naar zenders aangeven dat je in Norfolk zit (en niet in Nederland).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 19:08:
Jupz ligt aan patch had ik ook maare ik krijg maar geen geluid uit de kaart jij wel???
Heb je het interne (of externe) "geluid naar je soundblaster" kabeltje goed aangesloten?

Verwijderd

http://www.rage3d.com/boa....php?s=&threadid=33630746

als je het zo doet, werkt het... vandaag nog gedaan.

Heb alleen een probleem dat de kanalen wel worden gevonden, maar hij laat alleen ruis zien op alle kanalen. Als ik een mosaic view laat zien, zie ik wel alle zenders. wie o wie ?
Pagina: 1