[Nero/CloneCD] Bestanden toevoegen aan images

Pagina: 1
Acties:

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Bedoeling was tot ik tegen een muur liep:
- Audio cd die nu als image onder Nero gemaakt te branden MET nog een afbeelding die ik eribj wil zetten. Dus een Audio+ cd-rom.
Nu, .NRG (Nero Images files) wil hij wel openen maar komt hij altijd direct voorstellen om te branden.

Dacht dan eens met een ander programma, WinISO, maar die herketn .NRG niet maar wel vele andere formaten. En van de audio CD wil hij GEEN ISO maken omdat die 'multisession' is beweert ie. (Moet je kieze voor 'File-copy' ipv ASPI maar dan koipiëert ie CDA bestanden van 44-bytes dus)

Dacht dan met CloneCD gewoon image te maken en daar dan te openen en wat toe te voegen...ook te vergeten. Werkt niet.

Iemand een idee hoe dit WEL gaat (mits Nero, CloneCD of desnoods ander progrmma)? Of moet ik persé nog een ander programma gaan gebruiken om ISO te maken van me audio cd om dan files toe te voegen ?

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Verwijderd

Kan Isobuster dat niet?

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dankuwel, demo gedownload. ("Demo???" Ja; demo is toch ook goed. Al kijken sommige mensen daar nu raar van op :p)

Niet zo'n simpel programma voor de eerste keer; zoveel opties (mijn tweakershartje vind dat wel tof!) en heb wel wat gedaan gekregen.

Cheers,

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"