[PHP > WML] 406 error bij laden van pagina op GSM

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een wapsite die volgens Gelon goedgekeurd is qua WML, ook Wapsilon geeft de pagina goed weer. Maar wanneer ik met mijn Sony-Ericsson Z600 naar deze URL navigeer, krijg ik 'HTTP status 406' op mijn scherm, wat staat voor: 'Resource has unacceptable content characteristics'.

Wat kan er hier mis zijn? Ik snap wel waar de foutmelding voor staat, maar de pagina wordt door verschillende WML validators goedgekeurd. Heeft het misschien te maken dat de PHP-code rare tekens in de code plakt? De voorliggende pagina's doen het wel. Voor de mensen die willen kijken of het bij hen wel werkt:

>> http://ringtones.frankstorck.nl/wap/newest.php

Klik dan op één van de links die verschijnt. Op dat moment krijg ik de foutmelding.

Alvast bedankt ;)

Verwijderd

Topicstarter
*schop* :)

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Staat er op die server wel php geinstalleerd??? Ik krijg mooi een downloadscherm in mozilla. Geen content.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 11:19

chem

Reist de wereld rond

ik zie een >-char als linkje ?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
chem schreef op 20 november 2003 @ 16:20:
ik zie een >-char als linkje ?
Oww8, dat zijn de banners die erop staan :X Er staat dan een plaatje met een > ernaast om op te klikken. Af en toe kan er een linkje tussen staan dat niet helemaal mag volgens de FAQ, helemaal niet bij nagedacht. Ik hoop niet dat jullie dat erg vinden :>

Maar daar ligt het dus niet aan, omdat dat ook op alle andere pagina's werkt.

• BetuweKees
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-07 20:53

BetuweKees

Flipje uit Tiel

Gomez12 schreef op 20 november 2003 @ 16:13:
Staat er op die server wel php geinstalleerd??? Ik krijg mooi een downloadscherm in mozilla. Geen content.
same here..

Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder

• Bubbaman
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-03-2022
Als je nu eens die <? en ?> PHP-quotes weg haalt, dan doet-ie het wel...

Verwijderd

Topicstarter
Bubbaman schreef op 20 november 2003 @ 23:21:
Als je nu eens die <? en ?> PHP-quotes weg haalt, dan doet-ie het wel...
Dat zijn geen PHP-quotes :P Dat is om de XML versie aan te geven, hoort bij de WML-standaard...

• Bubbaman
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-03-2022
Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 23:52:
[...]

Dat zijn geen PHP-quotes :P Dat is om de XML versie aan te geven, hoort bij de WML-standaard...
Om anderen te laten zien hoe het werkt... PHP denkt dat het <?START PHP CODE en EIND PHP CODE?> is, dus er wordt niets gedisplayed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gomez12 schreef op 20 november 2003 @ 16:13:
Ja duh :P Het zijn ook WML pagina's, die kun je niet zomaar in Mozilla weergeven, nogal logisch dat je dan een download venster krijgt :P
Bubbaman schreef op 20 november 2003 @ 23:56:
[...]

Om anderen te laten zien hoe het werkt... PHP denkt dat het <?START PHP CODE en EIND PHP CODE?> is, dus er wordt niets gedisplayed....
Er wordt wel wat displayed, anders zou je het daar toch ook niet in de source zien |:( (nofi) :P Voor de duidelijkheid zal ik even laten zien hoe ik dat heb gedaan:
PHP:
1
<?="<?xml version=\"1.0\"?>";?>

Wat dus gelijk staat aan:
PHP:
1
<? print "<?xml version=\"1.0\"?>"; ?>

Dus dat zit wel goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Misschien is het een goed idee de site es met Opera te openen... die geeft netjes aan waar de fout zit.

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
_Thanatos_ schreef op 21 november 2003 @ 15:47:
Misschien is het een goed idee de site es met Opera te openen... die geeft netjes aan waar de fout zit.
Zou jij dat voor mij willen doen? :> Ik heb hier geen Opera namelijk, en heb ook niet echt 'zin' om het speciaal hiervoor te installen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2003 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:
dit was wazig geblaat... sorry!

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2003 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Screenshotje :)

btw, opera kun je gewoon downloaden & installeren hoor, kost nix als je niet registreert ;)

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt! Maar nou zie ik nog de fout niet :? Ik mis nergens een " ofzo, heel vaag. Is het misschien zo dat je geen 2 woorden ('Download' en 'ringtone') in een anchor mag hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 18:38
Moet je niet een & neerzetten in een href?

XML:
1
<a href="somepic.php?attr1=funky&amp;attrb2=xml">Strings zijn liev :+</a>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Skaah schreef op 24 november 2003 @ 22:17:
Moet je niet een & neerzetten in een href?

XML:
1
<a href="somepic.php?attr1=funky&amp;attrb2=xml">Strings zijn liev :+</a>
_/-\o_
Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Dat had ik niet eens gezien, maar iedereen weet toch dat je speciale tekens moet escapen... *overal* ;)

日本!🎌

Pagina: 1