Ik heb een pc staan met een compaq-toetsenbord. Deze is van het Easy Access Button-type. Met de compaq software kun je hier programma's aan elk van de 8 toetsen toewijzen. Ik wil graag met 3 toetsen het volume kunnen verhogen, verlagen en muten. Hiervoor heb ik dus iets van een commandline tool nodig.
Ik ben zelf al tegengekomen:
* ZvolumePro - Kan via commandline alleen naar een vaste waarde gebracht worden.
* Global Audio Control - Kan in principe het goed verhogen en verlagen, maar heeft een bereik van ruim 65000 stapjes. Niet echt praktisch dus.
Weet iemand een alternatief?
Een Multimedia-toetsenbord wil ik niet, want dit toetsenbord tikt gewoon erg prettig en ik wil geen geld uitgeven voor iets wat ik niet zo veel gebruik.
Ik ben zelf al tegengekomen:
* ZvolumePro - Kan via commandline alleen naar een vaste waarde gebracht worden.
* Global Audio Control - Kan in principe het goed verhogen en verlagen, maar heeft een bereik van ruim 65000 stapjes. Niet echt praktisch dus.
Weet iemand een alternatief?
Een Multimedia-toetsenbord wil ik niet, want dit toetsenbord tikt gewoon erg prettig en ik wil geen geld uitgeven voor iets wat ik niet zo veel gebruik.