Toon posts:

[Max Payne 2] Bestanden blijven achter *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net Max Payne 2 geprobeerd te installeren, maar tijdens de installatie gaf hij een foutmelding, ik moest de cd switchen. Nou, da's best, maar daarna brak de setup de installatie af. Op zich geen ramp, maar hij houd wel de geinstalleerde data ( na drie mislukte installs, ongeveer 5 gig ) nog steeds vast, weet iemand waar ik deze data zou kunnen verwijderen? 8)7

Adieu, en bedankt alvast O-)

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:41
Probleem heb ik ook gehad. 2 keer proberen te installeren en 2 keer werd de setup tijdens het zeuren om de 2e cd afgebroken. Ik heb gewoon de dir van mijn HD verwijderd. ( map selecteren => SHIFT + DEL ).

Daarna beide CD's in één dir gezet. Vanuit daar installatie laten lopen. Nu werkte het wel goed..

Ondertussen alweer uitgespeeld. Beetje beter dan Max Payne 1. Alleen niet goed meedraaiende camera is irri... :( ..

Verwijderd

denk gewoon in de map ; c://programfiles/rockstar(of rockstargames)/MaxPayne

daar eens zoeken en je zal het wel vinden.
Daarmee is je installatie probleem weliswaar niet weg.
Eens heropstarten of zo...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle posts :) maar het punt is, dat ik hem geinstalleerd heb op D:\Zooi\Games\Max Payne2

En daar staat geen map genaamd Max Payne2, en ook geen andere map die me onbekend voor komt :|

• DouweEgberts
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-12-2025
Hoe weet je dan zo zeker dat het de 5 gig van max payne is die wordt vastgehouden??? Ben jij de enige persoon die de pc gebruikt?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, is mijn eigen pc, en mijn moeder die zo af en toe een emailtje verstuurt download niet ff binnen een uurtje een bestand van 5 gig 8)7

Ben het nu gewoon opnieuw aan het proberen, maar wel raar dat die schijfruimte nog steeds in beslag genomen is, iemand nog suggesties ? _/-\o_

>update< installatie gelukt, nu nog de oude files weg krijgen

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2003 15:07 ]

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10-2025
Kan je niet een keer gewoon disk check doen oid.

Ik had zoiets ook gehad, maar nadat ik ff met disk check (gewoon standaard bij windows) de schijf had gescand was het weer goed.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:35
Anders zoek je gewoon met de mooi ingebouwde zoekfunctie van windows naar mappen of de executable? :?

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-02 06:38

Appie

F1RST Racing

Soms Norton Antivirus geinstalleerd ? Leeg dan de Norton Protected recycle bin.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Alle register bestanden verwijderen van Max Payne 2? Maar dan ben je ook de gelukte bestanden kwijt :+

Staat ie trouwens gewoon niet onder Configuratiescherm -> Software, zodat je hem daarvandaan kan uninstallen. Waarschijnlijk verwijdert hij dan ook die 5 gig aan mislukte bestanden.

[ Voor 48% gewijzigd door Apocrypha op 19-11-2003 16:13 ]

Verwijderd

Een schop naar SPV en een iets aangepaste titel.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Heb je er wel eens bij nagedacht dat het ook wel eens je System Recovery kan zijn..... Gewoon dat bestand ff wissen (desnoods helamaal uitzetten) en dan kijken of het nog steeds weg is.

Succes :w

Xbox Live ID:Notna8310

Pagina: 1