Hercules Geforce 2mx, bevriest bij spellen

Pagina: 1
Acties:

• onne
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:30
Hoi, goedemiddag, ik zit met een flink probleem, ik heb net een nieuw systeem gebouwd (spec zie onder)
Wat is nou het probleem? :als ik spelletjes zit te spelen (maakt niet uit welke) bevriezt m'n beeldscherm na 5 min. alleen rebooten helpt dan nog, zijn er meer mensen met dit probleem? of weet je een oplossing? help me asjeblieft, wat zo valt er niet te werken, alvast bedankt Onne

Verwijderd

Ja ik heb dat ook met mijn vid kaart.. als ik CS speel online.. bevriest me beeld ook..als ik RA2 speel lan gebeurt het ook.. snap er niks van.. ligt volgens mij aan de drivers maar ben er nog niet uit

ik heb een duron 800 met een GeForce 2 GTS en Abit KT7

Verwijderd

Yep kom het ook wel eens tegen met een Hercules MX (OEM).
Eerst had ik een ASUS 7100 die was helemaal erg, de hercules bevriest soms, en dan in het bijzonder onder W2K. Onder W98SE lijkt alles koek en ei, voorlopig.

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 17:51
um... niet genoeg voeding?

tis maar een ideetje

Wirf

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

Tja aan een voedingsprobleem heb ik ook al gedacht (heb een 250W voeding) maar
ten eerste: ik heb het ook zonder 1 van m'n 2 harde schijven en zonder m'n interne zipdrive en
ten tweede: ik heb het alleen onder W2K (voorlopig).
Waarom ? Waarom ?

• onne
gelukkig ben ik niet de enige, ik ga es ff bellen naar die gasten van guillemot enz, ik heb trouwens een 300w voeding (aopen hx08) dus daar kan het bij mij niet aan liggen lijkt me

• onne
http://europe.hercules.com/support/3dp2_mx/support_3dp2_mx.html
heel wat info te vinden hier, ff nieuwe drivers testen, anders ga ik ze es ff mailen
Pagina: 1