Toetsenbord probleem bij games

Pagina: 1
Acties:

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 23:14

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
Ik heb een vaag probleem. Elke keer als ik buk in een game (ctrl toets) en dan naar voor-rechts wil kruipen (w en d samen induwen). Dan hoor ik een mooie biep uit me computer en dan kruipt ie niet. Hij wilt alleen naar voren OF naar rechts.

Het vage is dat dit probleem er niet is als ik naar voor-links wil kruipen (w en a samen induwen).

Ik heb een logitech iTouch toetsenbord maar kom er niet achter wat het probleem is.

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-05 23:23

w0w

drivertjes geinstalleerd? OS? welke game?
Ik geloof dat de meeste toetsenborden op PS/2 'maar' maximaal 4 of 5 commando's tegelijk kunnen 'verwerken' anders krijg je een biepje ( bij mij ligt dit aantal op 5)

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
Win Xp.

Half-life heeft het en halo ook. Ik snap dat er een maximum is van aantal knoppen maar naar links-voor wil hij wel dus dat is het niet.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Soms kan je instellen dat er bij bepaalde toetsencombinaties iets moet gebeuren. Dit werkt ook als je in een game zit.

Je kan de logitech extra's waarschijnlijk via je status-bar (recht bij de klok) uitzetten, of gewoon de gehele logitech support-programma's even uitschakelen.
Staat het niet in je statusbar dan moet je even naar het configuratiescherm gaan en daar kijken bij de logitech software.

Senile! Senile Oekaki

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
Nee dat is het ook niet, maar het vreemde is dat ik wel zo kan kruipen als ik de command op de pijltjes toetsen zet. Ik word hier ff een partij para van.

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
Heeft niemand een idee wat het zou kunnen zijn?

Ik dacht aan een toetsencombinatie wat iets moet opleveren ofzo maar ik weet niet wat. Kan het niet iets zijn dat in de registery staat ofzo??

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2025

Twisted

Mogli <3

CTRl+W is bij mij afsluiten. Deze snelkoppeling heb ik niet zelf aangemaakt dus hij moet er standaard in Windows zijn. Mischien maakt dat onderdeel van jou probleem.

offtopic:
Zo heb ik nu per ongeluk Mozilla afgesloten.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Verwijderd

WiXX schreef op 19 november 2003 @ 14:17:
Win Xp.

Half-life heeft het en halo ook. Ik snap dat er een maximum is van aantal knoppen maar naar links-voor wil hij wel dus dat is het niet.
Sorry, maar dat kan het wel degelijk zijn...

Sommige toetsen kunnen in combinatie, maar anderen niet...
Mijn toetsenbord kan normaal gesproken maar 2 toetsen tegelijk aan... (Win XP)
Maar als ik rechts+boven+ctrl indruk werkt het, maar met rechts+boven+links niet...

Ik denk dat dat komt doordat het opgetelde niveau van de ASCII tekens niet boven het maximum mag komen en dat de ene toets net een iets hogere waarde heeft dan de andere en dus het maximum overschreidt...

Ik weet het niet zeker hoor, maar dit lijkt mij een redelijk voorstel...

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heeft dit niet iets te maken met je keyboard buffer in je bios. Je hebt een buffer voor je keyboard, en een character refresh rate (oid)

Verwijderd

Viper_74 schreef op 20 november 2003 @ 14:32:
Heeft dit niet iets te maken met je keyboard buffer in je bios. Je hebt een buffer voor je keyboard, en een character refresh rate (oid)
oe! :)
een einstein...

Nou ik zal eens kijken thuis, alvast bedankt...

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
Nouja, heb maar een nieuw toetsenbord gekocht wat dus wel goed werkt. Een internet navigator SE van logitech. Krijg ik daarna problemen met die schijt f-lock.

Maar gelukkig is dat ook allemaal opgelost. Zijn er hedendaags geen gewone keyboards meer te koop ofzo? Ze hebben allemaal problemen.

[ Voor 5% gewijzigd door WiXX op 21-11-2003 11:16 ]

Pagina: 1