Toon posts:

[albatron] tft - tv monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heey,

ik heb al een jaartje een 17" tft lcd monitor van albatron de (van de L17A series)

toen ik hem kocht kon ik ook een tv tuner in laten bouwen, heb dat niet gedaan want had toen een goede tv, inmiddels ben ik verhuisd en heb weinig plek meer in me kamer voor me lompe tv, dus dacht ik laat die tv tuner inbouwen,..

zo gezegt zo gedaan,....
ik kom thuis en alle kabels aangesloten,.. en doe me monitor aan en zet hem op tv...krijg een blauw beeld, met daarop PAL DK daaronder NO SIGNAL. dus ik zet hem op automatisch kanalen zoeken, maar aan het einde krijg ik het zelfde bericht. dus niks....

ik het boekje geraadpleegt, maar werdt niks wijzer.
ik gelijk het bedrijf gemailt waar ik me monitor vandaan heb, en vanmiddag gebeld, kreeg de technische dienst, toen nog wat andere instellingen verandert maar we kregen hem niet aan de praat.

dus ik heb een afspraak om langs te komen volgende week.

maar nu wil ik weten is er iemand met de zelfde monitor en met de tv tuner er in, die ook deze problemen had? en hoe heb je die verholpen? want misschien is het wel zo te verhelpen... dan hoef ik niet te slepen volgende week met me montor.

op de site van albatron ook al gekeken, maar niks...

ik hoop dat jullie misschien wat weten of ervaring hier mee hebben...

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-08 17:35

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

misschien pas instelling niet goed? dacht dat voor nederland pal b moest zijn?

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 09:14

Brothar

meester

klopt: PAL B/G in Nederland

Kijk hier maar 's: http://www.guillemot.nl/o...ideo/mtvvid3/mtvvid3.html

[ Voor 62% gewijzigd door Brothar op 19-11-2003 14:21 ]

eagle

Verwijderd

Topicstarter
ja ik zelf had ook het idee dat dat pal niet goed was. maar volgens het bedrif waar ik de tuner heb gekocht zeiden ze dat ie goed, was... aangezien ik al een afspraak heb, zal ik het er nog is over hebben met ze... waarschijnlijk moet er dan een andere chip in...