Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bierkist pc

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nou ben dus ff bezig geweest met een casemod en dit is het resultaat geworden..
vind hem persoonlijk nie slecht voor de eerste keer :9

http://toetje33.gotdns.com/DSC00774

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://toetje33.gotdns.com/DSC00774.jpg

makkelijker voor iedereen. graag wat meer informatie specs enzo work in process pics.

Verwijderd

Leuk gedaan, maar om het nu praktisch te noemen.............

Nee

Verwijderd

Topicstarter
nouja twas dus behoorlijk wat werk.. om al die rot stukken uit die ksit te hallen.. eerst ebn ik een poos begonnen om de kast leeg te halen.. met een soldeerbout alle stukken plastic eruit gesmolten.. paar uur mee bezig geweest.. daarna alles mooi vlak geschuurd en onder in het krat een stuk plexi glas gezet

hij is nog niet helemaal af want ik ga nog een deksel van plexiglas maken en een rood neonlicht onder het moederbord slingeren zodat er onder het krat een rode gloed vandaan komt :) lijkt me wel mooi effect,

Uiteraad komen de laatste foto's als hij helemaal klaar is
>:)
Foto's komen vanavond

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-11 15:07
Stofvrij? ;)

Het idee is niet 100% origineel maarja wel grappig. Toch had ik er een goeie deksel op de een of andere manier op gezet en de boel aan de achterkant gemaakt, en bijvoorbeeld de cd speler op de voorkant. Tevens de kleuren allemaal de kleur van de bierkist gegeven.

Ah kijk, een plexiglas deksel zou zeker mooi zijn :9 Met rood neonlicht erbij.. Misschien groen iets beter voor het contrast ?

[ Voor 19% gewijzigd door Sluuut op 19-11-2003 13:34 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

Verwijderd

Dit is noual de 10de bierkratmod van de maand volgens mij.

Verder vind ik hem ook neit mooi afgewerkt.
Maar voor je eerste mod: leuk gedaan. :)

Verwijderd

illegaal!! krat blijft eigendom van de brouwerij.. :p niet erg orgineel maar wel grappig!!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Ach, de zoveelste uitvoering. Zie ook de modding van Duinkonijn hier op GoT.

klikkkkk

[ Voor 36% gewijzigd door Guardian Angel op 19-11-2003 14:41 ]

ARME AOW’er

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Jammer dat je geen meer pics hebt en wat specs enzo, was ik wel benieuwd naar eigenlijks :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 16:35

megaleo

Special member

Ach blijft opzich altijd wel leuk zo'n biermodje. :)
Maare, al die metalen plaatjes aan de zijkant vind ik hem er niet mooier op maken.
Kun je daar niet nog wat op verzinnen?
En heb je meer pics???

Verwijderd

Topicstarter
die metalen plaatjes zijn hoekprofielen.. anders zit er ongeveer 5 cm ruimte tussen aansluiting en krat, op foto ziet het er minder moi uit . maar in echt zie je waar het eigenlijk voor dient.. ik zal vanaovnd wel ff foto van dicht bij vna maken zodat je dat kan bekijken..

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Je mod posten op GoT is natuurlijk goed, maar zou je daarbij wel even eerst Welkom in Casemodding & Electronica (Policy) willen doorlezen en het daarna nog es proberen? Thanks :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.