Toon posts:

Dell Latitude C640

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een paar problemen waarvan ik hoop dat jullie wellicht daar antwoorden op hebben.
1. als ik onder 'systeem' kijk, dan staat er
4 - Mcpu 1.8mhz
kloksnelheid 1,2 Ghz, loopt ie nu langzamer???

2. als ik scroll met IExplorer, dan hapert de beeld

3. Ook heb ik de bodem eens keer losgeschroefd (waar de RAM slots zitten), ik kon alleen de intern geheugen zien, er zat ook een verdacht leeg vierkant ernaast. Hoort hier iets in? Het leek erop alsof je een CPU erop kon aansluiten

Bedankt voor jullie reacties

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2003 13:04 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 12:35:
Hallo,
Ik heb een paar problemen waarvan ik hoop dat jullie wellicht daar antwoorden op hebben.
1. als ik onder 'systeem' kijk, dan staat er
4 - Mcpu 1.8mhz
kloksnelheid 1,2 Mhz, loopt ie nu langzamer???

2. als ik scroll met IExplorer, dan hapert de beeld

3. Ook heb ik de bodem eens keer losgeschroefd (waar de RAM slots zitten), ik kon alleen de intern geheugen zien, er zat ook een verdacht leeg vierkant ernaast. Hoort hier iets in? Het op een proc. vulling, en leek aansluitbaar te zijn.

Bedankt voor jullie reacties
1) 1.2Mhz lijkt me wat onwaarschijnlijk, zal wel 120Mhz of 1,2Ghz zijn...
Ja, het kan zijn dat ie op 1.2Ghz draait, dit is een energie-besparende functie die je in de bios of misschien zelfs in Windows uit kunt zetten.

2) dit komt omdat je een érg slechte 3d-kaart hebt in je laptop, om te beginnen kun je de juiste drivers downloaden & installeren, vaak is dan het probleem (>8mb videogeheugen) al verholpen.

3) foto & fatsoenlijke beschrijving zou hier wel fijn zijn.... "het op een proc. vulling, en leek aansluitbaar te zijn" 8)7
Als het ding zo werkt zal er wel niets aan de hand zijn, misschien ruimte voor een eventuele floppy en/of cd-romdrive!