Ik heb met mjin Zyxel 650-R31 ADSL modem in routing mode wat problemen met mijn uptime. Na ongeveer 100 uur reboot de router zich. De vraag is hoe dit kan?
Heb je al geprobeerd bij dns instellingen op de clients direct de dns van je provider in te voeren? Want als je bij dns de ip van de router invoert wil hij nog wel onstabiel zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door ismael86 op 19-11-2003 15:42 ]
draai jij emule.. Hier heb ik wel eens het gevoel dat de modem wel eens blijft hangen. maar omdat er een losse router tussen zit kan ik niet remoten met de modem. dan moet ik de utp stekker van dat ding uti de router halen en in de switch drukken...
Dan is even een reset voor de zekerheid iets makkelijker
Ik heb op alle clients altijd al de DNS servers ingesteld van de provider.ismael86 schreef op 19 november 2003 @ 15:41:
Heb je al geprobeerd bij dns instellingen op de clients direct de dns van je provider in te voeren? Want als je bij dns de ip van de router invoert wil hij nog wel onstabiel zijn.
Ik draai Emule ja, maar die gebruik ik standaard met max. 1000 connecties. Dan komt omdat ik wil voorkomen dat mijn NAT registers uit een lopen.4POX schreef op 19 november 2003 @ 18:49:
draai jij emule.. Hier heb ik wel eens het gevoel dat de modem wel eens blijft hangen. maar omdat er een losse router tussen zit kan ik niet remoten met de modem. dan moet ik de utp stekker van dat ding uti de router halen en in de switch drukken...
Hmmzzz, Kom niet boven de 300 connecties.. Ik denk dat ik die router er maar tussen uit ga slopen en de xyzel router functie ga gebruikenNeowam schreef op 19 november 2003 @ 21:06:
[...]
Ik draai Emule ja, maar die gebruik ik standaard met max. 1000 connecties. Dan komt omdat ik wil voorkomen dat mijn NAT registers uit een lopen.
Pagina: 1