Wegens verhuizing te koop gevraagd: Sociaal leven in omgeving Arnhem
Whoooooooh
Mooooooooh
Zo goed?
Nee is super goed hoor maar er kunnen er altijd meer bij
Mooooooooh
Zo goed?
Nee is super goed hoor maar er kunnen er altijd meer bij
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
IJhorst... leuk dorpje, enigma69!
Ik ben daar eens naar een huis wezen kijken. Maar je hebt daar erg veel koeien nodig om je te kunnen vermaken, want verder isser nie zoveel he
Ik ben daar eens naar een huis wezen kijken. Maar je hebt daar erg veel koeien nodig om je te kunnen vermaken, want verder isser nie zoveel he
Als al onze 3800+ member zo'n aanwinst zou doenOp donderdag 07 december 2000 16:15 schreef Enigma69 het volgende:
Ik ben op dit moment bezig om langzaam maar zeker 9 PIII 866 PCŽs te assimileren.
Met een beetje geluk zit ik over een week of twee met 9x 2.41Mkeys/s mee te doen. En dat allemaal voor de DPC
Ik denk ik zeg het even, geeft weer wat reden tot gejuich dacht ik.
Zijn het 24/7 systemen, of 8/5 systemen?
Jammer genoeg zijn het 8/5 systemen, maar als iemand de PC niet uit zou zetten voor het weekend of sŽavonds, dan blijft hij wel gewoon aan staan.
Raad eens wat mijn PC hier doet.
Nog meer mensen die wat gaan assimileren??
Raad eens wat mijn PC hier doet.
Nog meer mensen die wat gaan assimileren??
Wegens verhuizing te koop gevraagd: Sociaal leven in omgeving Arnhem
Netjes
... Allen 2,41 Mkeys/s? Die toen toch wel meer?
Tsjah,
Maar de rekenkracht per Mhz van een Althon is echt wel hoger dan die van een PIII, vandaar..
Ik scoor ook 3,14Mkeys met TB700@893:9~
Maar de rekenkracht per Mhz van een Althon is echt wel hoger dan die van een PIII, vandaar..
Ik scoor ook 3,14Mkeys met TB700@893:9~
Pagina: 1