Toon posts:

Unattended XP cd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers en tweaksters,

Ik ben voor mijn stage (en onderhand als ik het goed heb dan ook voor thuis) bezig met een unattended CD. Na enige tijd zoeken had ik eindelijk gevonden hoe ik zo een CD kon maken. Nu is hij bijna klaar om gebruikt te worden alleen zit ik met een paar kleine problemen. Ik probeer de drivers extra bij te doen alleen wil windows het niet instaleren. Nu heb ik gezocht in de helpfile, met google/altavista. op microsoft.com en op tweakers (bewijs zie 2 van de links aantal die ik gevonden heb)

Windows XP Bootable CD en $OEM$ folder
http://support.microsoft....spx?scid=kb;en-us;q314479

Ik heb alle oplossingen geprobeert alleen bij mij werkt dat wat ik gevonden heb niet. Het gaat hier om de drivers van mijn Geforce 4 TI 4200. Ik weet de update van Nvidia is een .exe en de cd heeft een .ini en een .inf nodig en die heb ik. Ik heb de temp map van de driver gebruikt waar de .ini en de .inf in staat (dus dit is ook niet het porbleem).

Dit is mijn script om de driver te testen. Ik heb ook al zonder zonder " " geprobeerd zoals in de oplossing die ik bij tweakers gevonden had (ik heb ze niet weg gehaalt bij FullName="Gebruiker" OrgName="-" maar dat zal het probleem niet zijn denk ik) maar om spam te voorkomen zal ik die script maar niet testen

;SetupMgrTag
[Data]
AutoPartition=1
MsDosInitiated="0"
UnattendedInstall="Yes"

[Unattended]
UnattendMode=FullUnattended
OemSkipEula=Yes
OemPreinstall=No
TargetPath=WINDOWS
DriverSigningPolicy = Ignore
OemPnPDriversPath = Drivers\Video
WaitForReboot=No

[GuiUnattended]
AdminPassword=*
EncryptedAdminPassword=NO
OEMSkipRegional=1
TimeZone=110
OemSkipWelcome=1

[UserData]
ProductID=11111-11111-11111-11111-11111
FullName="Gebruiker"
OrgName="-"
ComputerName=GebruikerComputer

[Display]
BitsPerPel=32
Xresolution=800
YResolution=600
Vrefresh=60

[RegionalSettings]
LanguageGroup=1
Language=00000413

[Identification]
JoinWorkgroup=Werkgroep

[Networking]
InstallDefaultComponents=Yes

I386\$oem$\$1Drivers\Video is de locatie waar ik de map van de video drivers (het is gekopieerd dus er zitten geen typfouten in). Zou het probleem kunnen zijn dat windows XP zelf al een driver heeft die werkt met de Geforce TI 4200? Zo ja zal dit dan wel werken als ik plug and play apparaat gebruik die windows niet herkent.

Mijn baas (de slavendrijver ;)) wil ook als het mogelijk is meerdere drivers (meerdere video drivers, meerdere geluids drivers ect). Is dit mogelijk? Zo ja, zou ik dat met een variable kunnen doen (locatie 1, als A <> 10 (om maar even wat te noemen) dan A=A+1, driver(A) installeer ga naar locatie1), of zou ik elke map appart kunnen noemen in de unattended file? Het is dus de bedoeling dat windows de beste driver kiest die beschikbaar is voor alle hardware in de computer van de klant.

Is het mogelijk om de taal van een engelse XP cd te veranderen naar de taal nederlands? Volgens de setupmgr.exe is dat mogelijk maar als ik de taal daar in verander dan gebeurt er niets. OEMSkipRegional=1 heb ik ook al in 0 verandert in de hoop dat die de regional settings niet zou overslaan en nederlands heb ik ook ingesteld. Staan niet alle talen op elke CD soms? Kan ik de NL taal niet kopieren (of downloaden) en er extra bij doen als die er niet op staat?

Sorry dat mijn eerste post zo lang is maar ik kom er echt niet meer uit (ik heb nog wel meer vragen maar die zal ik eerst zelf even proberen te fixen, wil namelijk niet na me eerste post gelijkt van tweakers gekickt worden) Alvast bedankt namens mij en het bedrijf (en de klanten die sneller hun pc terug krijgen(hopen we ;))).

edit:
Iets meer uitleg over de meerdere drivers, was ik vergeten |: + wat een paar \ die op een of andere rede niet geplakt was door de forum(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2003 17:20 ]

• kweenie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 16:24
Ik ben dus bezig met hetzelfde systeem, alleen ben jij verder zie ik :)
Die Geforce TI 4200 herkent hij niet automatisch, je hebt de driver daar voor nodig.

Verder kan ik je nog niet helpen omdat, zoals ik al zei, jij verder bent dan ik :)

• beekware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04:19

beekware

To Experience The Unexpected..

Mischien heb je iets aan de links....

http://www.msfn.org/unattended/xp/index.htm of aan

http://www.msfn.org/board

suc6....

Bij mij is het wel gelukt met de engelse versie van Windows XP incl. SP1, hotfixes, RegTweaks, MSN en enkele andere progjes....

Bij de nederlandse copieert hij de $oem$ niet... :? ....maar ja...

|| Twitter || Instagram || PV Output ||

Verwijderd

Topicstarter
kweenie bij mij vind die de driver van de Geforce 4200 TI wel. Het is alleen een oude driver (weet zo niet welke want ik zit nu niet thuis, ik geloof iets van versie 28.00 ofzo). Ik heb wel windows xp pro met service pack 1 erin. Mischien dat dit uitmaakt per versie maar ik denk het niet.

Ik weet niet hoe ver U bent met de cd maar mischien helpt dit (mischien bent U er al voorbij maar ik kan het altijd proberen)

http://www.tutorialbase.net/?section=overig&p=6 - Unattend.txt maken
http://www.tutorialbase.net/?section=overig&p=8 - Windows CD bootable branden

Ik hoop dat het U helpt ook al heb je er niet om gevraagt. Het heeft mij namelijk wel heel veel geholpen om de cd zo ver te krijgen.

Veel succes inder geval

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2003 12:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
beekware schreef op 19 november 2003 @ 12:14:
Mischien heb je iets aan de links....

http://www.msfn.org/unattended/xp/index.htm of aan

http://www.msfn.org/board

suc6....

Bij mij is het wel gelukt met de engelse versie van Windows XP incl. SP1, hotfixes, RegTweaks, MSN en enkele andere progjes....

Bij de nederlandse copieert hij de $oem$ niet... :? ....maar ja...
Bedankt voor je hulp maar helaas, die links had ik ook al gevonden. Ik gebruik ook de engelse XP + SP1, maar het kan mischien problemen geven met de licenties. Ze hebben een nederlandse windows gekocht dus dat zou een probleem kunnen zijn. Vandaar dat ik ook vroeg of het naar het nederlands kon. Ik weet niet zeker of dit echt zo is maar de meeste klanten willen nederlands ieder geval en helaas is klant de koning en moet ik me aanpassen. Anders moet ik gaan proberen te slipsteamen want ik heb helaas geen nederlandse XP + SP1. Ik

Ieder geval toch bedankt

Verwijderd

Misschien kan je de driver die XP gebruikt vervangen voor de nvidia driver eventueel dan de nvidia driver hernoemen ?

Verwijderd

Je kan inderdaad meerdere mappen aanmaken onder OemPnPDriversPath,
je doet dit door er ";" tussen te zetten. Dus bijvoorbeeld

OemPnPDriversPath = DriversVideo;Drivers\Audio;Drivers\Nic

In deze mappen gooi je dan gewoon drivers van bijvoorbeeld verschillende videokaarten door elkaar.
Weet niet of je het op je cd ook zo hebt, maar het lijkt me dat er zowieso bij jou nog een \ tussen Drivers en Video moet komen

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 15:42:
Misschien kan je de driver die XP gebruikt vervangen voor de nvidia driver eventueel dan de nvidia driver hernoemen ?
Slim bedacht maar helaas dat gaat niet. Alle drivers van xp die op de cd staan, staan in de file Driver.CAB. Als je daar in kijkt dan zie je dat je het zelf niet kan aanpassen. Bedankt voor het nadenken ieder geval :)

• Oeboema
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-03 20:25
Misschien heb je hier wat aan:
http://unattended.sourceforge.net

He who has a shady past knows that nice guys finish last.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 15:57:
Je kan inderdaad meerdere mappen aanmaken onder OemPnPDriversPath,
je doet dit door er ";" tussen te zetten. Dus bijvoorbeeld

OemPnPDriversPath = DriversVideo;Drivers\Audio;Drivers\Nic

In deze mappen gooi je dan gewoon drivers van bijvoorbeeld verschillende videokaarten door elkaar.
Weet niet of je het op je cd ook zo hebt, maar het lijkt me dat er zowieso bij jou nog een \ tussen Drivers en Video moet komen
\I386\$oem$\$1\Drivers\Video is waar het staat. Ik had dit met copy and paste gedaan. Waarom het er niet staat in de orginele post snap ik niet. Alle video drivers in 1 map doen gaat niet. Dan heb je problemen dat de files overschreven worden, vooral als er tenminste 10 drivers wordt verwacht.

Toch bedankt voor het proberen

Verwijderd

Topicstarter
Er zit well wat handige dingen op de site maar de driver gedeelte is nog steeds hetzelfde als wat ik gedaan heb.

Toch bedankt voor de site. Die kan ik best nog wel gebruiken na de driver probleem :).

Verwijderd

Nog eens op zijn gemak je post en alle replies gelezen.

Voor elke xp installatie zul je een aparte licentie of een corporate edition (met een volume license key) moeten hebben, 1 enkele corporate edition kun je niet legaal bij verschillende klanten installeren.
Alles installeren met hetzelfde licentienr werkt niet, je krijgt gegarandeerd problems met registratie.
Het hele verhaal om verschillende klanten met een 1 xpcd af te lopen wordt dus al moeilijk.

Als je toch losse licenties hebt maak dan een bootable CD incl SP1 in het Engels en 1 in het Nederlands (http://www.nu2.nu/bootcd/).

met winace schijn je bestanden aan een CAB file toe te kunnen voegen zo kun je dus meerdere drivers toeveogen (denk ik) heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar ja daar kom je wel uit denk ik.

De taal kun je alleen aanpassen als je een zogenaamd MUI aanschaft en dan nog kan dat alleen op een Corp.Edit. kijk maar op deze pagina voor verdere uitleg.

http://www.microsoft.com/globaldev/drintl/faqs/muifaq.mspx

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 15:20

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 15:54:

Voor elke xp installatie zul je een aparte licentie of een corporate edition (met een volume license key) moeten hebben, 1 enkele corporate edition kun je niet legaal bij verschillende klanten installeren.
Alles installeren met hetzelfde licentienr werkt niet, je krijgt gegarandeerd problems met registratie.
Het hele verhaal om verschillende klanten met een 1 xpcd af te lopen wordt dus al moeilijk.

Als je toch losse licenties hebt maak dan een bootable CD incl SP1 in het Engels en 1 in het Nederlands (http://www.nu2.nu/bootcd/).

met winace schijn je bestanden aan een CAB file toe te kunnen voegen zo kun je dus meerdere drivers toeveogen (denk ik) heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar ja daar kom je wel uit denk ik.

De taal kun je alleen aanpassen als je een zogenaamd MUI aanschaft en dan nog kan dat alleen op een Corp.Edit. kijk maar op deze pagina voor verdere uitleg.

En dan nog zijn er proggies waarmee je de serial van XP aan kunt passen na het gebruik van een unattended install. Dus dan kunnen ze dat achteraf nog aanpassen, no problems there imho.

Profile

Verwijderd

Wellicht dat je wat hebt aan de tips die hier instaan: RIS Installatie, image does not contain...
ik heb namelijk hetzelfde probleem gehad, alleen dan met RIS.
Maakt verder weinig uit, komt op 't zelfde neer.

Maar ik zie al wel 1 foutje, je OemPreinstall=No moet op Yes staan.

• eRRoR.InSiDe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-05 08:32
Er is een optie om drivers te installeren die niet digitaal ondertekend zijn. Misshcien dat hij dan de nVidia drivers pakt die ie nu niet pakt omdat ze niet digitaal ondertekend zijn.

Verder kan je alle PC's met de Corporate editie installen als je maar zorgt dat er op elke aparte PC een sticker zit met een eigen licentie. Dat je deze licentie niet ingeefd is wat anders. Je hebt ze wel.

• DannyVersluis
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
http://www.msfn.org/unattended/xp/index.htm _/-\o_

Hier staat alls netjes in, en het is mij hiermee ook goed gelukt, als je alles stap voor stap doorloopt moet het haast lukken.

[ Voor 57% gewijzigd door DannyVersluis op 23-11-2003 11:15 ]

[IMG]http://www.danasoft.com/sig/dannyversluis.jpg[/IMG]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 15:54:

De licenties kunnen na de instalatie al veranderd worden, zoals godjira al gezegt heeft. Er bestaat ieder geval 1 tooltje waarmee het kan.

Met Winzip kan ik ook in de Drivers.CAB komen alleen daar is het (voor mij ieder geval) zo onlogisch dat je geen drivers kan vervangen en toevoegen gaat ook niet want dan worden sommige files overscheven (bevoorbeeld 10 keer readme.txt van de videokaart drivers).

Bedankt voor de uitleg van de taal :). Ik moet dus gewoon een xp cd slipstreamen dus (ook al weet ik nog niet hoe). En ook bedankt voor de links. Ik zal er naar kijken zodra ik iets meer tijd ervoor heb :).

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 11:02:
Wellicht dat je wat hebt aan de tips die hier instaan: RIS Installatie, image does not contain...
ik heb namelijk hetzelfde probleem gehad, alleen dan met RIS.
Maakt verder weinig uit, komt op 't zelfde neer.

Maar ik zie al wel 1 foutje, je OemPreinstall=No moet op Yes staan.
Die site heeft nog wel leuke dingetjes wat ik even snel gezien heb. Ik had die niet gevonden tijdens het zoeken naar een paar oplossingen. Bedankt voor de tip en dat je de foutje heb opgespoort :). Ik schaam me diep dat ik daar niet achter gekomen ben |:(.

Heel erg bedankt Raven

Verwijderd

Topicstarter
eRRoR.InSiDe schreef op 23 november 2003 @ 11:05:
Er is een optie om drivers te installeren die niet digitaal ondertekend zijn. Misshcien dat hij dan de nVidia drivers pakt die ie nu niet pakt omdat ze niet digitaal ondertekend zijn.

Verder kan je alle PC's met de Corporate editie installen als je maar zorgt dat er op elke aparte PC een sticker zit met een eigen licentie. Dat je deze licentie niet ingeefd is wat anders. Je hebt ze wel.
De optie om de drivers die niet digitaal ondertekend zijn te instaleren zit er er al in. DriverSigningPolicy = Ignore is dat namelijk.

We instaleren alleen computers met licentie op de zaak. De wat de baas na werk tijd doet weet ik natuurlijk niet.

Toch ieder gaval bedankt voor het proberen en voor je tijd om te posten.

Verwijderd

Topicstarter
DannyVersluis schreef op 23 november 2003 @ 11:14:
http://www.msfn.org/unattended/xp/index.htm _/-\o_

Hier staat alls netjes in, en het is mij hiermee ook goed gelukt, als je alles stap voor stap doorloopt moet het haast lukken.
Ik had die site al eens gevonden. Het leek mij hetzelfde als wat ik al eens gedaan heb. Mischien als de fout is veranderd die Raven heeft gevonden dat het wel werkt.
Toch ieder geval bedankt.

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
om even terug te komen op het slipstreamen....

-inhoud xp-cd kopiëren in map op hdd... (bijv: c:/xp)
-xp sp1 uitvoeren met als parameter /? om te weten te komen welke parameter je nodig hebt om te extracten in de map c:/xp
-xp sp1 uitvoeren met de juiste parameter (doet wat moeilijk over juiste spaties enzo)
-met een programma alla isobuster de bootimage uit de origenele xp cd extracten...
-met een goed brandproggie (nero bijv) terug bootable branden met bestanden uit c:\xp en met als bootimage degene je net geextract hebt...

DONE :)

Verwijderd

Topicstarter
The_Stickie schreef op 23 november 2003 @ 15:54:
om even terug te komen op het slipstreamen....

-inhoud xp-cd kopiëren in map op hdd... (bijv: c:/xp)
-xp sp1 uitvoeren met als parameter /? om te weten te komen welke parameter je nodig hebt om te extracten in de map c:/xp
-xp sp1 uitvoeren met de juiste parameter (doet wat moeilijk over juiste spaties enzo)
-met een programma alla isobuster de bootimage uit de origenele xp cd extracten...
-met een goed brandproggie (nero bijv) terug bootable branden met bestanden uit c:\xp en met als bootimage degene je net geextract hebt...

DONE :)
Cool, bedankt voor de info :).

• D3ton4tor72
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-04 11:57

D3ton4tor72

HardwareFetisjist

grote lap tekst
flink verhaal inderdaad :) , je zit al een eind in de goede richting, ik zie echter nog wel een typefout:
dit: I386\$oem$\$1Drivers\Video
moet zijn dit: I386\$oem$\$1\Drivers\Video (extra backslash achter $1)

je kunt vanaf een engelse XP cd enkel de regional settings op Nederlands zetten.
Wil je meerdere talen vanaf 1 installatie dan zul je de language pack van windows moeten installeren, hiermee kun je per user de taal instellen.
Normaal gesproken gebruiken alleen grote bedrijven dit, als je MSDN abbo hebt of technet zal de Language pack voor XP hier ook inzitten.

Verder werkt alle driver die je opgeeft onder:I386\$oem$\$1\ alleen voor het windows gedeelte van setup.
Als je ook wilt weten hoe je het voor het dos gedeelte van setup moet doen laat het dan even weten (dit is handig als je moet booten van bijv. RAID / SATA controllers) die nog niet bekend zijn in windows.
Normaal gesproken doe je dit door F6 te drukken tijdens installatie, maar deze drivers kun je ook integreren in je unattended XP install.

Hoop dat je hier iets aan hebt, suc6

Verwijderd

Topicstarter
D3ton4tor schreef op 23 november 2003 @ 16:10:
[...]

flink verhaal inderdaad :) , je zit al een eind in de goede richting, ik zie echter nog wel een typefout:
dit: I386\$oem$\$1Drivers\Video
moet zijn dit: I386\$oem$\$1\Drivers\Video (extra backslash achter $1)

je kunt vanaf een engelse XP cd enkel de regional settings op Nederlands zetten.
Wil je meerdere talen vanaf 1 installatie dan zul je de language pack van windows moeten installeren, hiermee kun je per user de taal instellen.
Normaal gesproken gebruiken alleen grote bedrijven dit, als je MSDN abbo hebt of technet zal de Language pack voor XP hier ook inzitten.

Verder werkt alle driver die je opgeeft onder:I386\$oem$\$1\ alleen voor het windows gedeelte van setup.
Als je ook wilt weten hoe je het voor het dos gedeelte van setup moet doen laat het dan even weten (dit is handig als je moet booten van bijv. RAID / SATA controllers) die nog niet bekend zijn in windows.
Normaal gesproken doe je dit door F6 te drukken tijdens installatie, maar deze drivers kun je ook integreren in je unattended XP install.

Hoop dat je hier iets aan hebt, suc6
Die typfout zit goed op de CD. Tweakers heeft niet dat niet goed geplakt, ik had dit gedeelte namelijk uit de adressbar gekopieerd. Ik dacht dat ik het verandert had maar blijkbaar had ik het nog niet goed verandert.

Bij de taal gaat het erom dat ik vanaf een engelse XP met service pack 1 in het nederlands kan instaleren. Engels hoeft er daar niet bij, maar op dit moment instaleerd de cd altijd engels.

[RegionalSettings]
LanguageGroup=1
Language=00000413
Dit ZOU nederlands moeten zijn.

OEMSkipRegional=1
Dit heb ik ook al op 0 gehad maar dat hielp ook niet echt.

Er hoeven ook geen RAID / SATA controllers geinstaleerd worden. De meeste (1 of 2 uitgezonderd sinds ik daar ben) mensen die de computer bestellen hebben IDE harddisks. Dus dat is ook geen probleem

Bedankt voor de tips

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 15:20

Godjira

To infinity and beyond!

Mijn winnt.sif ziet er als volgt uit:

;SetupMgrTag
[Data]
AutoPartition=0
MsDosInitiated="0"
UnattendedInstall="Yes"

[Unattended]
UnattendMode=FullUnattended
Repartition=No
WaitForReboot="No"
OemSkipEula=Yes
OemPreinstall=Yes
UnattendSwitch="yes"
TargetPath=\WINDOWS
DriverSigningPolicy=Ignore
OemPnPDriversPath="Drivers\Video;Drivers\Network;Drivers\VIA;Drivers\USB"

[GuiUnattended]
AdminPassword=*password*
EncryptedAdminPassword=Yes
OEMSkipRegional=1
TimeZone=110
OemSkipWelcome=1

[UserData]
ProductID=*productid*
FullName="*naam*"
OrgName="Company"
ComputerName=*naam*

[Display]
BitsPerPel=16
Xresolution=1024
YResolution=768
Vrefresh=85

[RegionalSettings]
LanguageGroup=1
SystemLocale=00000409
UserLocale=00000409
InputLocale=0409:00000409

[FavoritesEx]
Title1="Gathering of Tweakers.url"
URL1="http://gathering.tweakers.net/"
Title2="Tweakers.net.url"
URL2="http://www.tweakers.net"
Title3="Mess with MSN Messenger.url"
URL3="http://www.mess.be"
Title4="ShareReactor.url"
URL4="http://www.sharereactor.com"
Title5="FileDonkey.url"
URL5="http://www.filedonkey.com"
Title6="Logitech.url"
URL6="http://www.logitech.com"
Title7="Rabobank.url"
URL7="http://www.rabobank.nl"

[Branding]
BrandIEUsingUnattended=Yes

[URL]
Home_Page=about:blank
Search_Page=http://www.google.com

[Proxy]
Proxy_Enable=0
Use_Same_Proxy=1

[Identification]
JoinWorkgroup=THUIS

[Networking]
InstallDefaultComponents=Yes

[Components]
msmsgs=off
msnexplr=off

[GuiRunOnce]
%systemdrive%\Install\install.cmd

De install.cmd batch file die ik heb gemaakt om apart programma's te installeren ziet er als volgt uit:

CLS
@echo off

ECHO.
ECHO Installing DirectX 9.0b
ECHO Please wait...
start /wait %systemdrive%\Install\DirectX9b\dxsetup.exe /opk
ECHO.
ECHO Installing ATI Control Panel for Catalyst 3.9
ECHO Please wait...
start /wait %systemdrive%\Install\CatalystCP3_9\Setup.exe -s -f1"%systemdrive%\Install\CatalystCP3_9\setup.iss"
ECHO.
ECHO Copying patched UXTheme.dll...
REN %systemroot%\System32\dllcache\uxtheme.dll uxtheme.old
COPY "%systemdrive%\Install\uxtheme\uxtheme.dll" "%systemroot%\System32\dllcache\"
REN %systemroot%\System32\uxtheme.dll uxtheme.old
COPY "%systemdrive%\Install\uxtheme\uxtheme.dll" "%systemroot%\System32\"

ECHO.
ECHO Installing TweakUI 2.10 Powertoy
ECHO Please wait...
start /wait %systemdrive%\Install\PowerToys\TweakUI.msi /QB
ECHO.
ECHO Installing MSN Messenger 6.1
ECHO Please wait...
start /wait %systemdrive%\$OEM\$1\Install\MSN\MsnMsgs.msi /QB
ECHO.
ECHO Installing Windows Media Player 9
ECHO Please wait...
start /wait %systemdrive%\Install\WMP9\MPSetupXP.exe /Q:A /R:N

PAUSE
EXIT

Dacht dat je er misschien wel iets aan zou hebben alsnog, ook al kennen we elkaar dan in real life ook ;).

[ Voor 14% gewijzigd door Godjira op 23-11-2003 22:57 ]

Profile

Pagina: 1