Ik las net dat VobisNet en Superweb (equivalent) failliet zijn en vanaf morgen de lucht uitgaan. Nou is mijn vraag..... is dit een hoax of niet? Wie weet er meer? Degene die dat beweerde beweerde ook dat hij vanaf morgen een ex-werknemer is.......
Ik weet van niets...
zal wel ff aan een paar SW users vragen
zal wel ff aan een paar SW users vragen
Waar heb je dat gelezen?
Ik weet wel dat sinds kort vobisnet vernieuwd (ahum) is... Je kunt nu alleen via 1 telefoonnummer inbellen... Als ik dat nummer belde dan kreeg ik iets te horen zoals:
"Geachte superwebklant (superweb bij vobisnet??? JA!!
) het nummer dat u belt is nog niet geautoriseerd.... enz enz..
Ik weet wel dat sinds kort vobisnet vernieuwd (ahum) is... Je kunt nu alleen via 1 telefoonnummer inbellen... Als ik dat nummer belde dan kreeg ik iets te horen zoals:
"Geachte superwebklant (superweb bij vobisnet??? JA!!
Verwijderd
Ik werk PARTTIME bij de Vobis en ik kan jullie zeggen dat Vobisnet er in ieder geval mee kapt. of het failliet is weet ik niet.
Het inbelnummer van Vobisnet is vorige woensdag veranderd en haar abonnees zijn daar van op de hoogte gesteld degene die nog een abo hadden mogen deze "volbrengen" voor de rest geldt dat er geen nieuwe accounts meer komen.
Het inbelnummer van Vobisnet is vorige woensdag veranderd en haar abonnees zijn daar van op de hoogte gesteld degene die nog een abo hadden mogen deze "volbrengen" voor de rest geldt dat er geen nieuwe accounts meer komen.
Hmmmm wat ik heb vernomen van Vobis:
-voorlopige ledenstop totdat het netwerk functioneert (remember sw saying that
en
)
-inbelnummer is gelijk aan superweb geworden (totale integratie)
mag ik concluderen dat als Vobis ermee kapt na die 3 maanden dat SW dat ook doet?
-voorlopige ledenstop totdat het netwerk functioneert (remember sw saying that
-inbelnummer is gelijk aan superweb geworden (totale integratie)
mag ik concluderen dat als Vobis ermee kapt na die 3 maanden dat SW dat ook doet?
KILL KILL KILL
Vobis zuigt, SW ook
QO weet ik niet,
maar KPN rulez!
Vobis zuigt, SW ook
QO weet ik niet,
maar KPN rulez!
* Config going on Mxstream binnenkort :9:P 
30 gig data-LIMIET noemen ze dat
30 gig data-LIMIET noemen ze dat
Verwijderd
Config zit te springen om Mxstream, om maar van die t*ring-tikken af te zijnOp donderdag 07 december 2000 16:29 schreef Config het volgende:
maar KPN rulez!
Juistem!
en TOCH online he 's middags >:)>:)
Oh dat f#ckstream wil ik ook wel (indien het werkt) maarja...... het zuiden van het land.... (ook in de grotere plaatsen) is en blijft achterstandsgebied volgens sommigen... stelletje sukkelz
Verwijderd
Daar zal je pa blij mee zijnOp donderdag 07 december 2000 16:37 schreef Config het volgende:
Juistem!
Verwijderd
* Config heeft net doorgekregen dat SW het NIET DOET.
Repeat SW maybe offline!
Repeat SW maybe offline!
Bij sommigen van mijn ICQ lijst werkt er nix meer, anderen hebben een beperkte functionaliteit en weer anderen kunnen alles doen..... vat ik dit??
laat je toch niet opnaaien:
1 Vobis is wel gestopt met verkoop, maar heeft verplichting naar de klant toe
2 Superweb zuigt, maar heeft een paar investeerders
1 Vobis is wel gestopt met verkoop, maar heeft verplichting naar de klant toe
2 Superweb zuigt, maar heeft een paar investeerders
Sinds gistermiddag (na 16.00u) kan ik niet meer inbellen via Superweb. 
Zijn mensen die nog wel hebben kunnen inbellen na die tijd?
Zijn mensen die nog wel hebben kunnen inbellen na die tijd?
owwja ?? , superweb falliet ?? , mooi zo
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Pagina: 1