Toon posts:

[Excel] Drop down list grootte

Pagina: 1
Acties:
  • 526 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb hier voor iemand een opdracht gemaakt waar men een een bepaalde afdeling kan selecteren dmv een drop down list. het werkt allemaal perfect maar omdat het werkblad in excel zo groot is word de drop down list ook heel erg klein. Ik heb al vnalles geprobeerd om de teksten IN het lijstje groter te maken maar dit lukt niet echt.

Dus als je op het pijltje naar onderen klikt dan verschijnt er een lijstje, dit is heel klein als ik eenmaal een afdeling geselecteerd heb dan komt de tekst wel groot in beeld. Maar ik wil die lijst gewoon iets groter maar kan het nergesn vinden waar ik dat moet aangeven.

I kheb die list gemaakt dmv menu data -> validation -> en dan list te kiezen. Dit moest zo omdat de lijstdynamisch is.

Iemand ideen hoe ik dat groter kan krijgen? Heb de search al gebruikt maar kan niet iets van nut vinden. :)

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-09 10:38

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Bedoel je dat het aantal items in de lijst groter wordt of dat het font van de listitems groter wordt? Je moet dit in de VBA mode wel bij de properties mee kunnen geven.

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel de listitems. Als ik iets geselecteerd heb dan is het natuurlijk wel groot.

Als het in VBA moet zoe ik het niet weten hoe dat gaat. Het is namelijk GEEN combo box maar een validation list.

Verwijderd

Topicstarter
niemand meer suggesties?