How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Verwijderd
Verwijderd
Het zal nog wel een eeuw duren voordat die van mij vervangen wordt (voormalig A2000) want je weet hoe het gaat met die gasten
Greetz,
Verwijderd
Heb ik met mijn Lan-City weinig last van, maar toch
nou het oude modem stond officieel gelocked op 150 kb/sec de nieuwe op 100 kb/sec download en upload is en blijft 14 kb/sec
verder zijn ze wel stablier maar dat is puur alleen omdat ze langzamer staan afgesteld
BTW : met download accelerator haal je de dubbele snelheden en zelfs ietsje meer
.
Verwijderd
Verwijderd
Of heb ik gewoon geluk?
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Verwijderd
Terayon's Terapro TCM 110, met S-CDMA Synchronous Code Division Multiple Access.
http://www.terayon.com /The TeraPro also incorporates ATM technology and has a high upstream capacity. This makes it a good choice for cable operators who can't afford to upgrade to hybrid fiber-coax networks and who are unwilling to use analog modems for upstream transmissions.
Zal ik mijn oude zeer snelle zeer stabiele Lancity brievenstandaard gaan missen?
Verwijderd
Zou dit ook om een inruil actie gaan ????
BTW ik woon in Barneveld.
Verwijderd
En je kunt de bij Chello zo geliefde lichtjes beter zien
Verwijderd
2. Ik heb zelf in Rotterdam kabel toegang ik vraag mij af wat voor een soort netwerk hebben ze bij chello, glasvezel of iets anders. De persoon die dat weet kan mij e-mailen ik ben aan het kijken naar de verschillen tussen kabel modem netwerken.
mail mij op [mail]ikamps@quicknet.nl[/mail]
There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
We don't believe this to be a coincidence. -- Jeremy S. Anderson
In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI