Mijn ISP past spamdetectie toe op mijn accounts. Verdachte mails krijgen een kenmerk in de onderwerp regel. Via de berichtregels verplaats ik deze mails naar een aparte map. Er word ook wel eens niet-spam als spam aangemerkt, dus ik moet toch even kijken voor ik iets kan weg gooien. Uit voorzorg geef ik al de berichten in OE weer als platte tekst. Wanneer ik nu naar de map ga met de spam verdachte mail, kom ik vanzelf op het laatste mailtje terecht. Dat vind ik vervelend. Als ik namelijk de onderwerp regel en afzender zie weet ik al wel genoeg, en kan ik eventueel een berichtregel maken die die spam weggooid.
Daarom dacht ik, als ik nou een mail in de map heb van later datum, kom ik daarop terecht als ik in die map kom. Toen heb ik de systeemdatum veranderd naar 2099. Mezelf een mail gestuurd met het spam kenmerk in de onderwep regel. En de mail opgehaald. Die mail kwam wel in de spam map terecht. Maar OE blijft hardnekkig de huidige datum (2003) weergeven als ontvangst tijdstip. Ik heb het wel vijf keer geprobeerd, en op andere plekken in het OS (Win2000P) word wel 2099 als systeemtijd aangegeven.
Waarom niet in OE, hoe zit dat?
Daarom dacht ik, als ik nou een mail in de map heb van later datum, kom ik daarop terecht als ik in die map kom. Toen heb ik de systeemdatum veranderd naar 2099. Mezelf een mail gestuurd met het spam kenmerk in de onderwep regel. En de mail opgehaald. Die mail kwam wel in de spam map terecht. Maar OE blijft hardnekkig de huidige datum (2003) weergeven als ontvangst tijdstip. Ik heb het wel vijf keer geprobeerd, en op andere plekken in het OS (Win2000P) word wel 2099 als systeemtijd aangegeven.
Waarom niet in OE, hoe zit dat?