[WMP9] Ruis en kraken

Pagina: 1
Acties:

• Urk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-05 11:56
Sinds kort heb ik iets heel vreemds, mijn Windows Media Player 9 ruist en kraakt met allerlei media (AVI, MPEG, WMA etc).
Ik draai Windows 2000 SP4. Ik hoor wel iets van de muziek maar met abnormaal gekraak en ruis erdoorheen.

Het vreemde is dat bij Winamp, waar ik mijn MP3-tjes mee afspeel alles prima klinkt, dus kan het lijkt me niet aan m'n geluidskaart of speakers liggen. Ook WMP9 opnieuw installeren heeft niet geholpen..

Iemand enig idee 8)7

• Urk
Anyone?

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

kicken pas na 24 uur .... en je probleem is ook niet zo erg dat het met spoed een oplossing vereist. Beetje useless zo. Probeer die AVI's ook is af te spelen in Winamp ... en kijk of die ruis blijft, install anders ff nieuwe codecs.

[ Voor 86% gewijzigd door CRiMiNaL op 18-11-2003 23:10 ]

... MMORPG Addict.

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

CRiMiNaL schreef op 18 november 2003 @ 23:07:
Deinstalleerd MP9 is en reinstall em, kijk is of dat werkt.
Dat heeft die dus al gedaan :p
Maar ik zou inderdaad ook gaan voor het opnieuw installeren van eventuele aanwezige codecs windows media player kan soms echt de meest vreemde dingen doen in combinatie met verschillende codecs terwijl andere programma's gewoon normaal werken.

[ Voor 40% gewijzigd door Dark_M op 18-11-2003 23:14 ]

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

• Urk
DarK_M schreef op 18 november 2003 @ 23:08:
[...]

Dat heeft die dus al gedaan :p
Maar ik zou inderdaad ook gaan voor het opnieuw installeren van eventuele aanwezige codecs windows media player kan soms echt de meest vreemde dingen doen in combinatie met verschillende codecs terwijl andere programma's gewoon normaal werken.
OK, maar hoe werkt dat precies met die codecs? Hoe verwijder ik die, waar vind ik ze en hoe download ik ze opnieuw? Ik dacht ook al dat het dan wellicht iets met de codecs had te maken....maar the famous question "how to do" ;)

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Meeste codecs die je geïnstalleerd hebt kun je gewoon vanuit je software lijst verwijderen.. nieuwe codecs kun je uiteraard simpel terugvinden in de meuktracker http://www.tweakers.net/meuktracker/cat/77

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Pagina: 1