Foto's randloos printen ???

Pagina: 1
Acties:
  • 1.725 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Moris
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:31
Ik heb steeds bij het afdrukken van een foto op A4-formaat of 10x15 steeds één witte rand aan de bovenkant van het afgedrukte fotopapier?
Ik heb alle instellingen al uitgeprobeerd en uit verschillende fotoprogramma's afgedrukt :(
Men zegt in de brochure toch duidelijk dat deze printer randloos afdrukt op A4 en postkaart-formaat?
Wat doe ik verkeerd????

Moris

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Welke printer enzo :+

• Moris
Sorry, het gaat om de printer HP 5652

Verwijderd

Ik ben nog geen printers tegengekomen die kunnen overprinten. Kan je niet met een snijder het randje er af halen?

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-11 08:54

MRic3

Of praat ik weer poep?

Fit to page en marges 0 ingesteld (of misschien wel -1 ofzo) ?

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:51
Waarschijnlijk kan je printer het enkel met speciaal papier waarvan je na het printen het witte randje kan afhalen (micro-perforatie of zo)
Er zijn niet veel printer die echt zonder rand kunnen afprinten, ze hebben namelijk allemaal een stukje houvast nodig...

Verwijderd

Mij Epson 895 kan overigens wel volledig randloos printen, maar daar wordt het papier transport ook iets anders geregeld.

• Moris
De HP 5652 kan randloos afdrukken op A4 en 10x15cm.
Dit heb ik bij een demo zelf gezien in de winkel, alleen wil het bij mij thuis niet lukken :( :( :(

Verwijderd

Mijn canon i850 kan ook volledig randloos afdrukken, maar is je foto wat betreft verhouding wel goed, als die korter is dan een a4 hoog is dan zal je altijd een witte rand blijven houden als je geen vervorming wilt.

• Moris
Het formaat heb ik reeds verschillende malen gewijzigd :(
Ik heb zopas ontdekt dat ik vanuit Photoshop met wat aanpassingen bij het afdrukvoorbeeld een perfecte A4 kan afdrukken zonder ergens een witte rand te bespeuren :) :)
Bij een demo zag ik dat het ook ging vanuit andere programma's, alleen wil het bij mij niet lukken vanuit die andere programma's :( :( :( :(
Hardwarematig doet de printer het perfect en softwarematig denk ik dat er hier best nog een update voor de driver en software nodig is.

• BaRF
  • Laatst online: 11-12 11:14

BaRF

bijna kerst

dat staat toch wel gewoon in de manual :?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Pagina: 1