Toon posts:

9600 met 200W

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik wou mjin pc eens een Hercules 9600 kado doen, maar ik vroeg me af of dit allemaal wel goed komt met mijn voeding.
mijn pc:
PIII 667
2 HD's
2 CD's
floppy
200W voeding

Trekt mijn voeding dit? En wat zjin de symptomen als ze te zwak is? Het is de bedoeling in de toekomst nog te upgraden naar P4 dus uiteindelijk moet er een nieuwe voeding in, maar liefst nog niet onmiddelijk.
Als ze het toch niet trekt, wat raden jullie mij dan aan van voeding? Met een P4 in het vooruitzicht? En eventueel nog andere upgrades ofzo?

Verwijderd

Uit eigen ervaring kan ik je een enermax 350 watt silent aanraden!! niet duur, goede prestaties, en ook nog eens ZEER stil, hoor hem niet, maar dan ook echt helemaal niet!! ik heb 2 seagate harde schijven in mijn pc (type weet ik ff niet maar ze zijn nog geen 3 maanden oud en ze zijn verdomde still) en ik hoor als ik goed luister alleen de hd's!

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 16:33

star-saber

Ryzen

200W word krap denk ik
maar ik heb een 9800 pro zien draaien in een p4 shuttle met 200W voeding

dus wie weet

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:34

Thandor

SilverStreak

Een P4?? Geen Athlon XP ???? :'( Snif....

Maar goed, die voedings, Kheb hier laatst in een Pentium 2 400 @ 333Mhz, een GeForce FX5600 gestopt.
In deze pc, zit een brakke 200 Watt AT voeding.

Verder zat er 1 hdd en 1 cdrom in.
Een 16bits geluidskaart en een netwerkkaartje.
en 2x 128mb PC100

Het is dus proberen of ie het doet, kan best van wel.
Mocht het niet werken, dan weet ik niet of dit schadelijk is voor de hardware (waarschijnlijk niet)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:24
Ik heb een aantal maanden gedraait met een P3 733@770, een TI4200 en 2HDD's op een 200W noname voeding. Ging allemaal prima :).

Een 9600 is wel een beetje overkill voor een P3 667...

tvw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.