Nieuwe iMac draadje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-10 11:17
nieuws: Apple introduceert 20"-iMac en dual 1,8GHz PowerMac

Kan nog wel wat moderatie gebruiken... vooral aan het einde een enorme flamebait (je kunt hem niet missen!) van Serender die vervolgens mensen persoonlijk gaat zitten afzeiken omdat hij een bepaalde mening over Macs heeft en iedereen die het niet met hem eens is als goedgelovige sukkels probeert af te schilderen op een zeer op de persoon spelende manier.

Ook deze quote van Serender belooft veel goeds voor toekomstige postings die iets met Apple te maken hebben:

"(ik ga Tweakers in de gaten houden kwa maconderwerpen, tering, wat een speelgoed!)"

Leuk hoor, iemand die nu al belooft om te proberen elke Mac-gerelateerde topic in een flamewar om te toveren. ja, daar zitten we echt op te wachten...

[ Voor 32% gewijzigd door RVW op 18-11-2003 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-10 23:48

botoo

💀 too old to die young

* botoo (maar dat had je wel verwacht hé) loopt het draadje morgen/overmorgen met wat geschikte tools nog eens langs :).

edit:

Ik vraag me overigens wel af (en leg die vraag daarbij gelijk in de week bij de rest van het PM team) of er niet een mailtje naar deze meneer mag met het verzoek om een discussie in een nieuwspost wat vriendelijker te houden, dit is niet fijn om te lezen :/

[ Voor 53% gewijzigd door botoo op 18-11-2003 22:20 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-10 11:17
LOL, uiteraard had ik dat verwacht, daarom heb ik het draadje ook in de gaten gehouden! ;) (snel botoo roepen! :P )

100% succes gegarandeerd! :+ ;)

Anyway, nog even een comment: kan daar nou niks aan gedaan worden? ik bedoel, vrijwel elke posting over Microsoft, Linux, Apple, ATI, nVidia verzandt in een dergelijke niks-zeggende flamewar, dat doet de sfeer op de frontpage bepaald geen goed.

[ Voor 52% gewijzigd door RVW op 18-11-2003 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
botoo, mag ik je verzoeken om http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=900090 te bekijken?
Mensen, DIT IS NOU EEN MACGEBRUIKER!!! KOOP OOK ZO'N BAK EN LEER JE NIEUWE VRIENDEN KENNEN!! (gniffel, dit is veel leuker dan ik dacht)
lijkt me niet erg netjes e.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
Afgezien daarvan wordt in http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=900127 'druiloor' geroepen, ook niet erg netjes. iig ben ik nu door een flink stuk aan het fietsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

botoo schreef op 18 november 2003 @ 22:13:
edit:

Ik vraag me overigens wel af (en leg die vraag daarbij gelijk in de week bij de rest van het PM team) of er niet een mailtje naar deze meneer mag met het verzoek om een discussie in een nieuwspost wat vriendelijker te houden, dit is niet fijn om te lezen :/
* Eensch * Lijkt mij een goed plan, ga je gang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Het 'probleem' met Serender is dat hij zijn mening/ervaring wel degelijk goed lijkt te onderbouwen, ook als je zijn posthistorie naloopt dan zie je er interessante reacties bij zitten.

Het echte probleem ligt wmb niet in de 'feiten' waar hij mee komt, maar de manier waarop het gebracht word :/. Als je iets aan anderen wilt overbrengen dan is dit beslist niet de juiste manier, zo strijk je iedereen tegen de haren in waardoor ze beslist niet meer feitelijk op de argumenten ingaan, maar alleen op de flames :/
En dat vind ik heel vreemd voor iemand die zegt les te geven op een kunstinstelling (cons den Haag), ik zou wat meer communicatieve vaardigheden verwachten (maar misschien is dat mijn fout).

Mogelijk is het hem er vooral om te doen om zijn eigen onvrede over Mac wereldkundig te maken, maar daar is de FP niet voor bedoeld.
Sorry voor de harde ondertoon, maar ik ben die brutaal opgeklopte benchmarks, dure hardware, religieuze hype en buggy software -Logic is notabene van Apple zelf!- meer dan zat.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Inmiddels verhelderd hij zijn standpunt hier al beter :).
Jalu, wat je me met alle recht mag verwijten is dat ik onbedaarlijk met je heb zitten spelen.

Dat is niet netjes, en je bent nu in de overtuiging dat je gewonnen hebt, dus zijn we -helaas- uitgespeeld.
<knip>

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik moet zeggen dat jij evenhard meedoet met die andere twee, kijk maar. De eerste discussie tussen * Robin en /me heeft nog niveau, maar de daarop volgende discussie gaat over van de ene troll naar de andere flame. Ik heb de betreffende reacties dan daar ook op afgestraft.

Ik moet overigens wel leren mikken met de muis; het is mij dus net drie keer gelukt om op het foute knopje te drukken. In plaats van de selectbox '>> Volgende pagina' klik ik op 'Beoordeling insturen'. Dit resulteert dus in een leuke tabel |:( :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

De lucht lijkt weer te klaren (Serender legt in deze 4 pagina's lange reactie duidelijk uit waarom hij zo reageerde en maakt imho een eind aan de flamewar) :).

Nu de moderaties nog netjes zetten B)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
k moet overigens wel leren mikken met de muis; het is mij dus net drie keer gelukt om op het foute knopje te drukken. In plaats van de selectbox '>> Volgende pagina' klik ik op 'Beoordeling insturen'. Dit resulteert dus in een leuke tabel
:D

die is wel sterk ja, dat heb ik ook eens gedaan (lees: eergister :+)

botoo: jep, vind ik ook. ik vind het ook netjes dat ie zn excuus aanbied:
En eigenlijk schaam ik me wel een weinig, als enig excuus heb ik mijn ontbrekende rem op het 'zich laten gaan', iets dat bij die gare muzikanten nou eenmaal hogelijk gewaardeerd wordt, en vooral als het gecombineerd wordt met -tegenstrijdig- 'volwassen' gedrag, vandaar dit verzetje.

[ Voor 7% gewijzigd door G33rt op 19-11-2003 16:52 ]

Pagina: 1