kabelversterker voor een klein prijsje

Pagina: 1
Acties:

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-08 14:13
Wie weet waar ik voor weinig geld een versterker kan krijgen om mn tv signaal wat te kunnen verhogen. Ik heb alle kabels al vervangen tijdens de installatie van het netwerk. Toch merk ik dat op zolder het signaal al zwakker wordt en op mn kamer ook. :?

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Verwijderd

kun je gewoon kopen bij de gamma voor een euro of 10

Verwijderd

Mediamarkt

Verwijderd

Bezuinig er iig niet op, er worden ook 'kabelversterkers' verkocht die het signaal er zeker niet beter op maken!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 22:38:
Bezuinig er iig niet op, er worden ook 'kabelversterkers' verkocht die het signaal er zeker niet beter op maken!
onzin. ik heb er eentje van 12 euro en mijn beeld is perfect.

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 20:17

JdM

Humbled

Hou er rekening mee dat een versterker ook het SLECHTE signaal versterkt, dus als je ff iemands versterker kunt lenen zou ik dat zeker doen, je weet maar nooit> heb je misschien wel helemaal geen goed beeld meer :) oh nee :(

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 16:23

voodooless

Sound is no voodoo!

Ik zou eerst eens alle dozen checken, of daar wel alles netjes is aangsloten. Meestal liggen daar namelijk te problemen. Is dat allemaal goed, dan moet je pas gaan kijken naar een versterker. Die kun je dan het beste het dichtst bij de kabelaansluiting plaatsen.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Als je goede kabels gebruikt kun je makkelijk zonder versterker.

Het beeld hier in het hele huis op 3 TV's (ook zolder ) is 4x gesplitst en ziet er prima uit. Zonder versterker.

Wat je nu doet is:
- van een goed signaal een slecht signaal maken
- het slechte signaal versterken

Daarmee versterk je in de meeste gevallen ook de ruis. Schiet je niks mee op :)

[ Voor 3% gewijzigd door dreeke op 18-11-2003 23:02 ]

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Loran
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-07 16:38
Radian schreef op 18 november 2003 @ 22:56:
Hou er rekening mee dat een versterker ook het SLECHTE signaal versterkt, dus als je ff iemands versterker kunt lenen zou ik dat zeker doen, je weet maar nooit> heb je misschien wel helemaal geen goed beeld meer :) oh nee :(
je moet dus proberen de kabelversterker te zetten op een plaats waar het signaal nog goed is, dan werkt hij optimaal
dreeke schreef op 18 november 2003 @ 23:02:
Als je goede kabels gebruikt kun je makkelijk zonder versterker.

Het beeld hier in het hele huis op 3 TV's (ook zolder ) is 4x gesplitst en ziet er prima uit. Zonder versterker.

Wat je nu doet is:
- van een goed signaal een slecht signaal maken
- het slechte signaal versterken

Daarmee versterk je in de meeste gevallen ook de ruis. Schiet je niks mee op :)
Dit ben ik niet helemaal met je eens, het signaal wordt nu eenmaal slechter over lange afstand door koper heen(natuurkunde).
Hij kan de kabels wel weer gaan vervangen, maar daar schiet hij niet veel mee op, dat heeft hij al gedaan, en dat zal waarschijnlijk duurder als 10 euro worden+ meer tijd als een goed geplaatste kabel versterker van bv de gamma :)

[ Voor 49% gewijzigd door Loran op 18-11-2003 23:07 ]

Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-07 20:51

Mex

Plaats de kabelversterker op de plek waar de kabel het huis binnen komt.
Pagina: 1