Ik heb een probleem met de 'normale', eerste versie van Need For Speed: Underground. [Versie 1.1001.0]
Als ik Underground aan het spelen ben, en de 2e ronde van het eerste tournamnet wordt geladen, blijft het beeld hangen. Het spel hangt niet want ik hoor nog wel muziek en als ik mijn muis beweeg hoor ik dat hij over knopjes heen beweegt enzo. Maar het beeld krijg ik niet weg, dus moet ik CTRL+ALT+DEL doen... Dit is soms ook tussen door [Bijvoorbeeld met Quick Race], alleen als ik dan opnieuw underground opstart en het opnieuw probeer gaat ie wel voorbij het 'fatale' punt, maar met het bovenstaande probleem dus niet...
Ik heb al op de officiele site gekeken daar was er niks over te vinden.
In de readme.txt stond wel iets over crashes/vastlopers, dit kon worden verholpen door alles up-to-date te houden en onnodige programma's uit te zetten.
Zover ik weet hebben enkele andere mensen dit probleem ook.
Ik heb alles up-to-date, maar denk niet dat het probleem daar ligt omdat het spel voor de rest perfect draait.
Andere resolutie of wat minder goede kwaliteit pakken werkt ook niet.
Systeem:
AMD Athlon XP 2000+
Club3d Radeon 9700 Pro 128mb
512 MB DDR geheugen
K7S5A Elitegroup moederbord
Heb niks overclockt..
Bovendien heb ik de nieuwste catalyst driver voor m'n videokaart (3.9)
Als ik Underground aan het spelen ben, en de 2e ronde van het eerste tournamnet wordt geladen, blijft het beeld hangen. Het spel hangt niet want ik hoor nog wel muziek en als ik mijn muis beweeg hoor ik dat hij over knopjes heen beweegt enzo. Maar het beeld krijg ik niet weg, dus moet ik CTRL+ALT+DEL doen... Dit is soms ook tussen door [Bijvoorbeeld met Quick Race], alleen als ik dan opnieuw underground opstart en het opnieuw probeer gaat ie wel voorbij het 'fatale' punt, maar met het bovenstaande probleem dus niet...
Ik heb al op de officiele site gekeken daar was er niks over te vinden.
In de readme.txt stond wel iets over crashes/vastlopers, dit kon worden verholpen door alles up-to-date te houden en onnodige programma's uit te zetten.
Zover ik weet hebben enkele andere mensen dit probleem ook.
Ik heb alles up-to-date, maar denk niet dat het probleem daar ligt omdat het spel voor de rest perfect draait.
Andere resolutie of wat minder goede kwaliteit pakken werkt ook niet.
Systeem:
AMD Athlon XP 2000+
Club3d Radeon 9700 Pro 128mb
512 MB DDR geheugen
K7S5A Elitegroup moederbord
Heb niks overclockt..
Bovendien heb ik de nieuwste catalyst driver voor m'n videokaart (3.9)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 20:40 ]