Toon posts:

Klipsch is coming

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Jaaaah, de beste desktop speakers ter wereld komen in een 220 volt versie, de alomgeprezen Klipsch promedia 2-400, komt na een enorm succes in de States gelukkig ook voor de rest van de wereld beschikbaar. Dit wrede setje maakt gehakt van Creative's 2000 en de DTT 2500, check out hun site
http://www.klipsch.com
en dan vooral de recensies van andere sites
die via hun site te vinden zijn.Awesome!!!!
Gerenomeerde sites als 3d soundsurge, Toms Hardware, etc. prijzen die dingen sky high.
Dus nog even wachten en kopen die dingen! :D

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:24
GVD!!! Dit is _RETE_ goed nieuws!!!

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• FatalError
Ik zat te denken aan JBL Control speakers voor mn Onkyo receivertje, maar nu weet ik het niet meer ;)

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• Hein
  • Laatst online: 13-11-2025
En met welke geluidskaart moeten deze boxen worden aangestuurd?

• Hein
  • Laatst online: 13-11-2025
Sorry, 2x gepost.
deleten maar.

• FatalError
Liefst 4 speaker, maar 2 mag ook.
Joshua: ik zag je posts op het forum van klipsch.
Ik vind het echt goed om te horen dat ze in 220V versie hier heen komen.
Ik wil die 160 watt subwoofer weleens voelen ;)
Voor wie het niet weet: dit setje levert 400 Watt RMS, echte power dus, geen piekvermogen

Verwijderd

Als je Echt een rockend geluidje uit je
computer wil koop je een DD, DTS receiver
met rond de 5x100 watt aangevuld met een Velodyne HGS 18 met 46 cm woofer en 1250 Watt RMS vermogen :) ($2999)
Tsja als je het geld heb moet je het goed doen ook

hoeduur gaan die klipsches koste want ik heb het geld voor bovenstaande suggestie niet :)
hmmm zal wel 1000+ worden :(
http://www.sdinfo.com/volume_6_4/velodyne-hgs-18-subwoofer.html

Cya,
Switch
"I Drive Lada And feel Sick off Those Dicks In Ferrari's Laughing There Asses Off When They See Me"

• Femme
  • Laatst online: 11:05

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik vind de Creative Labs FPS2000 ook wel redelijk voor normaal gebruik (tuurlijk zal die Klipsche beter zijn), alleen mis ik de middentonen. Je hoort of alleen bass uit de subwoofer of alleen hoge tonen uit de satellites. Ik ben geen audio expert, maar ik heb wel het gevoel dat ik iets mis.

Verwijderd

Switch: Damn wat een subwoofer zeg w00pie

15hz!!! dat Voel je alleen maar... VET!

hoeveel moet dat ding kosten?

Timz

Verwijderd

Ik vermoed dat die Klipsch set hier zo'n 600 a 650 piek gaat kosten ($250 in US, komt altijd nog wat bovenop...). Erg concurrerend met bv. DTT2500 dus.

Verwijderd

Topicstarter
Ja jongens, dat is goed nieuws! :D
Klipsch kost in de states minder dan de Creative DTT2500 hier, die set is zo scherp geprijsd omdat ze met een statement op de markt willen komen, zo van: Creative watch your ass, here we come! Precies zoals 3Dfx terrein heeft verloren op Nvidia (3d wat?), en Intel nu op AMD verliest, dat gebeurt ook met Creative. Creative is niet slecht, mind you, twee jaar geleden, wat zeg ik, nog voor een jaar zouden de FPS en de DTT absolute toppers geweest zijn. Maar nu is de koning dood, lang leve de koning! There is a new kid on the block and he rules. Er is een nieuwe standaard neergezet. Voor dat geld (te vgl. met de DTT) is er geen beter te krijgen, period. Wat betreft geluidskaarten, elke goede geluidskaart van Creative, Diamond
MX 300 of MX 400 of Aureal SQ 2500 of SQ 3500
is er goed op aan te sluiten. Ik baseer me niet op bla bla bla van de fabrikant maar op recensies van gerenomeerde hardware sites, en op reacties en postings van gamers zoals jij en ik. En die zeggen allemaal een ding, Klipsch is the best!

Verwijderd

Topicstarter
wat ik ook nog zeggen wou, er zijn in de States zat lui die de Creative FPS 2000 en DTT 2500, die set van Altec enzo kunnen vergelijken met die van Klipsch, ze hebben ze alletwee. Dan kun je ze het beste vergelijken nietwaar? Gewoon naast elkaar neerzetten en luisteren maar. En dan blijkt steeds weer dat die Klipsch echt regeren! :D
De rest komt niet eens in de buurt.
Pagina: 1