Toon posts:

[XP] Vensters in Explorer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Windows XP Pro

Ik heb de thread gelezen en getest m.b.t. het openen van minimum vensters i.p.v. gemaximaliseerde vensters in Internet Explorer.

Ik ben echt al langer aan het worstelen met hetzelfde probleem in de gewone verkenner. Daar worden de vensters tot grote ergenis bijna altijd klein geopend en moet ik ze handmatig maximaliseren.
Zelfs in de Windows knowledge base kon ik geen afdoende remedie vinden.

Weet iemand de oplossing??

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 20:30 . Reden: OS toegevoegd ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit :)

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:56
Bij verkenner kan je net zoals bij IE tegen de properties van je shortcut vertellen dat ie gemaximaliseerd moet openen. Het probleem bij IE zit em dan meestal in "open link in new window" voor die is erg lastig (onmogelijk?) om die echt gemaximaliseerd te openen. Maar windows explorer start je meestal gewoon 1 keer op via een shortcut in je quick launch of desktop en daarbij moet het dus gewoon lukken.

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Zeer bedankt.
Gaan we proberen, misschien word ik dan toch nog niet echt gek.

• passer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:30
Raar maar waar: had hetzelfde probleem bij IE.
Met de knop maximaliseren zette zich niet in het geheugen en IE startte elke keer in een 3/4 venster op.
Tot ik eerst het venster heel klein maakte ( ik zeg maar iets: 1/4) en daarna op de knop maximaliseren klikte.
.... en sindsdien is het wel blijvend in het geheugen gezet en start IE telkens gewoon in een max venster op...