Mandrake 9.2 resolutie wijzigen?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• dulghar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-01 20:29
Het kan zijn dat ik iets compleet mis hoor. Maar kan iemand me vertellen hoe ik de resolutie in Mandrake kan wijzigen?

Ik zit nu vast op 800x600 om dat ik zo stom was dat tijdens de install aan te geven, maar ik wil graag naar 1024x768.

iemand? :{

PS: Misschien kan iemand me dan ook meteen vertellen waarom op MSN inloggen met gaim niet wil?

[ Voor 17% gewijzigd door dulghar op 18-11-2003 20:21 ]

• RRR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Je resolutie wijzigen doe je met het Control Center onder de tab "apparatuur."
Een tijdje terug heeft Microsoft het onmogelijk gemaakt om met het oude protocol in te loggen op het netwerk. Haal de nieuwste Gaim-versie van het net, of probeer anders zoals AMSN of Kopete.

[ Voor 4% gewijzigd door RRR op 18-11-2003 20:40 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Hoi, welkom op GoT,

ik weet niet of je het gemerkt hebt, maar bovenaan dit forum staan een aantal z.g. stickies, waaronder de NOS policy - updated 01/04/03 . Daarin kun je o.a. lezen wat wij van een topicstarter verwachten, waaronder wat eigen onderzoek. Ook staan er een aantal links naar de makers van de verschillende distro's, waaronder Mandrake.
Bij Mandrake kun je ongetwijfeld meer info vinden over het veranderen van je resolutie.
Verder is er over gaim ook voldoende gezegd op GoT, dus, samenvattend: Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je zelf totaal niet gezocht hebt, zoals wij wel van je verwachten.

Daarom gaat dit topic op slot.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.