Toon posts:

[RADEON 9600 PRO] Call of Duty probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een probleem met mijn Club3D Radeon 9600 PRO. Alle spelen(unreal2, halo, quake3 etc.) lopen lekker alleen Call of Duty loopt de hele tijd vast. De tijd dat ik nog wel kan spelen (dus voordat ie vastloopt) loopt het spel echt geweldig, met alles op z'n hoogst en AA 4*blablabla je kent het wel. Ik had dit probleem met Catalyst 3.6 en toen had ik maar geupgrade naar 3.9 maar ik heb nu nog steeds hetzelfde probleem. Ook klooien met instellingen helpt niet. Als ie vast loopt krijg ik een schemrpje met als titel VPU Recover (je weet nooit, misschien handig om te vermelden).

Iemand met hetzelfde probleem? Iemand die dit ook had maar heeft opgelost? Laat het weten...

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:52
Hierop kan je antwoorden vinden in het call of duty topic in SGD. Probeer de omega catalyst 3.9 en disable fast writes in je BIOS. Grote kans dat je probleem verholpen is....

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
VPU Recover kan je ook uitzetten, had je wat verder gezocht had je gezien dat al meer mensen dit probleem hebben.

Verwijderd

FF een vraagje tussendoor, je zegt dat Halo goed loopt.
Nou heb ik een 9800 PRO en heb ik enorm veel geprobeerd maar ik krijg het maar niet lekker lopen. Niet lekker lopen is niet 60fps maar bij 800x600 nog steeds 30 fps.
Zou jij mij jou instellingen kunnen vertellen?
De oplossing op je probleem is trouwens fastwrite uitzetten (of snelschrijven als je nl drivers hebt) ik had het probleem ook bij de demo nu is alles verholpen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 21:35 ]

• Zotn_Dré174
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-04 19:18
dominator schreef op 18 november 2003 @ 20:21:
Hierop kan je antwoorden vinden in het call of duty topic in SGD. Probeer de omega catalyst 3.9 en disable fast writes in je BIOS. Grote kans dat je probleem verholpen is....
Moest je ook nie onder OPENGL << 24 bits Z-BUFFER >> forceren kiezen?