Toon posts:

[NFS] Underground blijft hangen

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Als ik NFS:Underground aan het spelen ben, en een nieuw level wordt geladen blijft het beeld hangen. Het spel hangt niet want ik hoor nog wel muziek en als ik mijn muis beweeg hoor ik dat hij over knopjes heen beweegt enzo. Maar het beeld krijg ik niet weg, dus moet ik CTRL+ALT+DEL doen...

Het stond niet bij de Known Issues [alleen dat je andere programma's af moet sluiten, maar dat heb ik al gedaan].

Weet iemand al waar het aan ligt en heeft iemand anders dit probleem ook?

Groeten Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Ik heb hetzelfde, het is bij de 2e race van het eerste tournament bij mij.

[ Voor 5% gewijzigd door Famoso op 18-11-2003 20:15 ]

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Famoso schreef op 18 november 2003 @ 20:15:
Ik heb hetzelfde, het is bij de 2e race van het eerste tournament bij mij.
Yup ik ook precies daar! Als ie bij het laatste hokje van het laadbalkje is.. Echt kut want nu kunnen we niet verder en je moet ook steeds die 1e ronde opnieuw doen.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Problemen horen juist niet in het grote topic, maar in SPV. Daar is SPV voor gemaakt.

Maar toch doe ik deze dicht. Lees even Lees dit voor je een topic opent/een reply post! door, om te zien welke informatie we nodig hebben en wat je zelf zou kunnen proberen. Zeker omdat meer mensen die probleem hebben, is het handig om zo een verband te vinden.

Heb je het doorgelezen, dan mag je een nieuw topic in SPV openen :)

Dit topic is gesloten.