[Moderatie] Antwoord in thread stimuleren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• :murb:
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 20:27

:murb:

@murb.nl

Topicstarter
Steeds vaker erger ik mij aan het feit dat mensen antwoorden op eerdere posts waarbij zij een nieuwe thread starten. Het voordeel van threads is juist dat dezelfde soort onderwerpen een beetje bij elkaar kunnen blijven, waardoor ook dubbelposts weer voorkomen kunnen worden.

Om maar een voorbeeldje te noemen, bij nieuwe kasten reageert iemand dat ie lelijk is, vervolgens vind ik dat men de verantwoordelijkheid zou moeten nemen om daar de reacties onder te plaatsen die daar mee te maken hebben ("ik vind ze juist wel mooi!")

Om dit te stimuleren zou er een moderatie mogelijkheid moeten zijn. Dit om mensen die nieuwe threads starten terwijl ze eigenlijk reageren op anderen naar beneden te modden.

Vinden jullie ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
FA >> TMF

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

Mwoa, hoe ver wil je gaan in het sturen en reguleren van wat iemand waar en hoe plaatst?
Imho wil jij teveel gereguleerd hebben murb, maar dat is mijn persoonlijke mening.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Ik ben het hier wel mee eens, ik zit soms echt te zoeken van waarom deze post hier?, oh hij hoort bij die post drie threads naar boven 8)7

Of een edit functie voor de gebruiker waarbij die nogmaals kan aangeven op welke reactie dit eigenlijk weer een reactie is.

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• :murb:
  • Laatst online: 08-10 20:27

:murb:

@murb.nl

Topicstarter
Ik heb toe te moeten geven dat ik nogal een structureringsfreak ben ;) Maar een beetje structuur is toch niet verboden.

Ik stoor me gewoon aan:
- mensen die berichten niet in de thread plaatsen om maar op te vallen, iig dat idee krijg ik
- het feit dat gerelateerde berichten niet bij elkaar staan

en door hier op te kunnen modden kunnen tweakers gewoon ertoe worden bewogen gewoon wat 'netter' te replyen.

Nogmaals, ik denk ook dat dit het grote aantal onzinnige opmerkingen kan verkleinen, doordat mensen eerst beter andere posts gaan lezen, iig dat is de bedoeling ;)...

Geen duizendste linux vs microsoft discussie waarbij iedereen elkaar napraat, maar dan weer net iets anders, zodat het net geen dubbelpost is... waarop dan weer tig replies komen van mensen die dat dan weer zat zijn... etc...

Wanneer vervolgens netjes in threads gereageerd zou worden zou vervolgens zou een uit/in-klap icoontje (+/-) voor een thread ook niet misstaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

murb schreef op 19 november 2003 @ 00:48:
Ik heb toe te moeten geven dat ik nogal een structureringsfreak ben ;) Maar een beetje structuur is toch niet verboden.
Verboden? neehoor, en elke gek heeft recht op z'n eigen afwijking hoor ;)
kijk maar eens goed rond op TMF
:P
en door hier op te kunnen modden * kunnen tweakers gewoon ertoe worden bewogen* gewoon wat 'netter' te replyen.
Ah!
Jij verwacht waarschijnlijk nog iets in je schoen deze tijd? ;) :*)

Tweakertjes en bewegen . . .
:X :P

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1