Na veel klooien kom ik er nog niet uit. Ik heb gister een aantal security patches ge-uninstalleerd. Xp wilde na elke uninstall rebooten, maar heb dit tegengehouden met taskmanager en zo in 1x 6 uninstalls gedaan. Maar nu start mijn xp niet meer en krijg na het opstartscherm de volgende blauwschermmelding:
stop: c0000139 {entrypoint niet gevonden} kan entrypoint van proces RpcStringFreeW niet vinden in dll-bestand RPCRT4.dll
En ik heb het volgende al geprobeerd:
safe mode en alle andere opstartopties -> werken niet
in systeemherstel scherm:
-bootcfg /rebuild
-fixboot c:
- bestand rpcrt4.dll gerenamed naar .old en van de map servicepackfiles de andere gekopieerd, maar daarna krijg ik de melding:
stop: c0000136, blabla kan nu niets meer vinden...
Ik heb nog wel documenten en settings nodig. Ik heb nog andere schijven. Als niemand een alternatief weet, weet er iemand hoe je gehele mappen kunt kopieren in NTFS??
stop: c0000139 {entrypoint niet gevonden} kan entrypoint van proces RpcStringFreeW niet vinden in dll-bestand RPCRT4.dll
En ik heb het volgende al geprobeerd:
safe mode en alle andere opstartopties -> werken niet
in systeemherstel scherm:
-bootcfg /rebuild
-fixboot c:
- bestand rpcrt4.dll gerenamed naar .old en van de map servicepackfiles de andere gekopieerd, maar daarna krijg ik de melding:
stop: c0000136, blabla kan nu niets meer vinden...
Ik heb nog wel documenten en settings nodig. Ik heb nog andere schijven. Als niemand een alternatief weet, weet er iemand hoe je gehele mappen kunt kopieren in NTFS??