Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Lian Li HD rek vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik heb een vraagje. Ik ben van plan een Lian Li kast te kopen en zat te denken hoe ik mkijn HD's ga installeren. Ik hang ze graag in een bevestiging die de trillingen opvangt alleen daarvoor heb je wel een 5,25" plekje nodig in je kast. Aaangezien ik die al bezet heb zal er dus een andere plek gevonden moeten worden.

Nou zit er in een Lian Li kast zo speciaal rekje voor hd om ze verticaal in te monteren. Maar voor horizontaal zit er een speciaal plaatje bij. Is de horzizontale afstand toevallig 5,25" of is er een andere mogenlijkheid om ze te monteren?
Heeft er iemand een leuk ideetje? Ze moeten wel bij de intake fans hangen voor de cooling!

Verwijderd

ik heb een pc65 en daar kan ik ze niet horizontaal bevestigen.

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

je kunt ook die dingen losjes in het rek schroeven en dan wat ruw touw tussen de HD en het rekken trekken en dan de schroeven aandraaien.
werkt bij mij fantastisch :)

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 21:32

Turkish

zhé germans

Stukje rubber werkt volgens mij nog net ff wat beter (in mijn geval dan en dat is een Aopen case)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Andso
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-10 06:43

Andso

Tabby SCORE!!!

Ik heb zelf

Afbeeldingslocatie: http://www.h-essers.nl/afbeeldingen/blacknoise.jpg

verbouwd rekje waarmee het normaal vast zit eruit en dan die rubbers eronder gezet en die weer vast aan de case

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 10:19
Andso schreef op 18 november 2003 @ 21:21:
Ik heb zelf

[afbeelding]

verbouwd rekje waarmee het normaal vast zit eruit en dan die rubbers eronder gezet en die weer vast aan de case
Mag ik vragen hoe zoiets heet? dan kan ik daar naar opzoek :) (shop is ook prima, dan vind ik het zelf wel ). :>

• Andso
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-10 06:43

Andso

Tabby SCORE!!!

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat er allerlei mogenlijkheden zijn om een Hd te koelen en stiller te laten zijn ben ik natuurklijk allang van op de hoogte maar hoe ga ik die dingen ophangen en waarim want niet in m'n 5,25". Het is een Lian Li 6070 kast dus er is aardig wat ruimte.

Ik zat te denken om uit een oude kast gewoon een 5,25 rek te slopen en deze ipv het lain li rek neer te zetten. Heeft iemand hier daar ervaring mee en lijkt het jullie wat.

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

lijkt me erg simpel te maken, als je net de juiste spulletjes kan vinden. Ik zou het die 14€ IIG niet waard vinden :)

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.casejunkies.com/images/artikel_upload/picture_3280.jpg
KingWin kast review : reviews: Kingwin KT-424-BK-WM case review?
Voor de intake fans , rubber @ 3,5" (Lian Li en KingWin zijn bijna zelfde)

[ Voor 12% gewijzigd door HappyFun op 19-11-2003 14:30 ]

Defunctus Deo Juvente

• Quitter3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-09 11:44
Ik heb hem met behulp van elastiek opgehagen in het LianLi rekje. Werkt perfect.
Hij is bovendien ingeklemt tussen twee 1cm dikke aluplaten en aan de zijkanten afgedicht met spons.
Bijna geen geluid, en de warmte wordt netjes door twee intakes weggevoerd.
Pagina: 1