Hmm zelf al wat geprobeerd.
Want je bent wel heel erg kortaf
Want je bent wel heel erg kortaf
Volgens mij zijn de meeste beveiligingen commercieel en zal je dus licentiekosten moeten betalen.
Hangt er ook een beetje vanaf wat je wilt beveiligen: is het muziek, data, film, combinatie?
Wat heb je er zelf al over gevonden, welke technieken zit je aan te denken?
Hangt er ook een beetje vanaf wat je wilt beveiligen: is het muziek, data, film, combinatie?
Wat heb je er zelf al over gevonden, welke technieken zit je aan te denken?
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Erm...misschien iets meer vertellen?
Waartegen beveiligen? (Kopieren/Rippen/Hoog water?)
Wat staat erop ? (Data/Video/Bierglas?)
Zelf al iets geprobeerd eventueel?
Kortom, iets meer info, dan kunnen we er misschien wat mee.
Waartegen beveiligen? (Kopieren/Rippen/Hoog water?)
Wat staat erop ? (Data/Video/Bierglas?)
Zelf al iets geprobeerd eventueel?
Kortom, iets meer info, dan kunnen we er misschien wat mee.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Hier zijn progjes voor te downloaden, die bijvoorbeeld op de 1e track een foute data track neerzetten, zodat deze niet door een pc is 'af te spelen' (shift truuk weet m te omzijlen, maar dat weet geen leek)
Ik heb ooit eens een progje gebruikt genaamd easy audio lock, uiteraard alleen voor audio cd.
Voor datas cd's gebruikte ik eerst de oudere versies van clone cd welke niet toe stonden een kopie van een gekopieerde cd te maken.
Ik heb ooit eens een progje gebruikt genaamd easy audio lock, uiteraard alleen voor audio cd.
Voor datas cd's gebruikte ik eerst de oudere versies van clone cd welke niet toe stonden een kopie van een gekopieerde cd te maken.
Alleen: DE GROETJES
Zoals Boegie al zei, geef eens wat meer informatie. Waartegen wil je beveiligen, en wat wil je precies beveiligen?
En heb je zelf al wat opgezocht
[search=cd beveiligen]
Mocht je van plan zijn een nieuw topic te openen, zoek dan eerst wat informatie op over beveiligingen, geef dan aan wat je daarvan al geprobeerd hebt en hoe en of het werkt en waarom het voor jou (niet) geschikt is. Dan kunnen we tenminste wat gerichter kijken. Met een algemene vraag zoals je nu stelt kunnen we niks.
En heb je zelf al wat opgezocht
Mocht je van plan zijn een nieuw topic te openen, zoek dan eerst wat informatie op over beveiligingen, geef dan aan wat je daarvan al geprobeerd hebt en hoe en of het werkt en waarom het voor jou (niet) geschikt is. Dan kunnen we tenminste wat gerichter kijken. Met een algemene vraag zoals je nu stelt kunnen we niks.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()