Toon posts:

problemen met philips tft 170s4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een week geleden heb ik een philips tft gekocht type 170 s4.
ik heb dit type al 4 keer moeten ruilen omdat na ongeveer een week het beeld half uit viel.
Zijn er meer mensen die dit scherm hebben gekocht en hier problemen mee hebben
is het soms een productie fout.

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:35

Tarin

Just plain weird.

Hey ja.. dat had het scherm van m'n broertje ook. Tenminste, na een week of 2/3 kreeg de helft van het scherm plotseling last van turqoise hotpixels.. ze hebben het netjes omgeruild (2 of 3 jaar on-site garantie),aar ik vroeg me toch wel een beetje af hoe zoiets kan.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Verwijderd

Als mij dit 4 keer zou overkomen, dan had ik ze toch verteld dat ding ergens te stoppen waar het geen licht meer tegenkomt... Want ook het vijfde scherm baart enige zorgen als de 4 vorige direct de geest geven...

Verwijderd

Lijkt me, dat ze iets niet helemaal goed hebben gedaan bij het ontwerp van dat type...

Eis je geld terug, lijkt me logisch dat je nu echt 0,0 vertrouwen meer hebt in dit product. Dan toch maar een ander type zoeken...

Ik heb zelf trouwens een Philips 180 MT, die doet het prima. Dus Philips TFT's hoeven niet per definitie "slecht" te zijn.

Verwijderd

zelfde probleem hiero!! 2stuks bij m'n vorige werkgever ongeveer 10 van de 25 schermen, zelfde probleem