Onnodige replies mbt gereleasde games..

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-10 07:40
Ik erger me de laatste tijd (en eigenlijk ook al daarvoor) steeds meer aan gebruikers die in een groot game topic, replies gaan maken dat de game net uit is.

Offtopic geblaats als YES!!!! HIJ IS UIT!!! etc..

Vaak zie ik een tijd daarna dat een modje bepaalde replies heeft weggehaald.
Maar nu valt me op dat dit bijna in elk groot game topic wel zo is.. Altijd maar weer die getrashde replies, maar vaak gebeurt er verder niks, naar mijn weten..

Altijd wordt er maar weer gewaarschuwd, van wie er nu nog zoiets neerzet krijg een OW.. Maar in een volgend gametopic begint het dus weer van voren af aan :/

Kan daar niet iets tegen gedaan worden ?

Ik heb *knip* dat bijv. meerdere malen zien doen, vaak gepaard met veel !!!! :r

Kijk, een reply dat een game uit is, en er verder iets bijvertellen, tja, ok, maar vaak zie ik dat totaal anders..

Zo, dat moest ik ff kwijt.

Ik heb in deze groote haast dat ik dit topic neer wou zetten, niet zo snel gekeken of die goed stond, maar LA is daar toch wel het juiste subf. voor neem ik aan.

Ik heb de usernaam getrashed. Dit vind ik niet nodig voor de discussie en kan enkel een offtopic gepost tot gevolg hebben. Wanneer je problemen hebt met de manier hoe een user zich gedraagt dan kun je dat beter via de mail melden, in plaats van publiekelijk in LA te posten.

[ Voor 24% gewijzigd door Han op 18-11-2003 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Je kan TopicReport (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif) gebruiken en dan de link naar de post van diegene erbij doen.
Als de modjes ook vinden dat het echt niet kan, zal die post wel verwijderd of ge-edit worden.
Ik denk dat modjes onmogelijk al die grote topics kunnen doorspitten op zoek naar dit soort magere nutteloze replies. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
_the_crow_ schreef op 18 november 2003 @ 18:24:
[...]
Je kan TopicReport ([afbeelding]) gebruiken en dan de link naar de post van diegene erbij doen.
Als de modjes ook vinden dat het echt niet kan, zal die post wel verwijderd of ge-edit worden.
Ik denk dat modjes onmogelijk al die grote topics kunnen doorspitten op zoek naar dit soort magere nutteloze replies. :)
Topicreport is eenmalig, dit wat ik post gebeurt bijna altijd..
Daar moet wat aan gedaan worden, vind ik.
Vandaar hier een post, misschien dat er wat aan gedaan kan worden..

U never know..
Anders krijg je altijd van de replies, met daar weer replies op dat het storend is..
Dus voorkom dat, en straf het af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 12:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mensen die dat doen worden gewoon aangepakt als het goed is, een waarschuwing in de trand van doe het niet en bij herhaling een officiele waarschuwing ofzo, maar het stoppen kan je toch niet, al ga je mensen erom bannen, dan nog blijven anderen het doen. Probeer je er gewoon niet aan te storen, als het toch weggehaald wordt :)
Dus voorkom dat
Leg eens uit hoe je dat kan voorkomen.

[ Voor 9% gewijzigd door JvS op 18-11-2003 18:28 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
JvS schreef op 18 november 2003 @ 18:27:
Mensen die dat doen worden gewoon aangepakt als het goed is, een waarschuwing in de trand van doe het niet en bij herhaling een officiele waarschuwing ofzo, maar het stoppen kan je toch niet, al ga je mensen erom bannen, dan nog blijven anderen het doen. Probeer je er gewoon niet aan te storen, als het toch weggehaald wordt :)
Zeg et ook een keer tegen *knip* dan, ik heb me daar al vaker aan gestoort. En dat was niet bij 1 game.. Lijkt me gek dat ik de enige ben die dat ziet.

La is voor discussie. Een discussie kun je ook prima algemeen houden om je standpunt te onderbouwen. Het noemen van namen heeft geen enkele meerwaarde en daar is LA ook niet voor bedoeld.

[ Voor 23% gewijzigd door Han op 18-11-2003 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

SandeR schreef op 18 november 2003 @ 18:21:
Ik erger me de laatste tijd (en eigenlijk ook al daarvoor) steeds meer aan gebruikers die in een groot game topic, replies gaan maken dat de game net uit is.

Offtopic geblaats als YES!!!! HIJ IS UIT!!! etc..
Klopt... heel irritant.
Vaak zie ik een tijd daarna dat een modje bepaalde replies heeft weggehaald.
Maar nu valt me op dat dit bijna in elk groot game topic wel zo is.. Altijd maar weer die getrashde replies, maar vaak gebeurt er verder niks, naar mijn weten..
Dat kan ik mij voorstellen omdat dergelijke zaken achter de schermen worden afgehandeld. Bij dergelijke zaken worden notes gezet bij de betreffende user. Bij herhaling krijgt hij hiervoor een OW en indien erger, een ban. Dat je er als andere user niks van merkt kan dus kloppen, maar neem van mij aan dat het wel zo is. Het is niet voor niets dat posts in de Spielerij fora geen techposts zijn.
Altijd wordt er maar weer gewaarschuwd, van wie er nu nog zoiets neerzet krijg een OW.. Maar in een volgend gametopic begint het dus weer van voren af aan :/
Wanneer het dezelfde user betreft dan zal ie een OW daarvoor krijgen. Dat is namelijk het handige van het note systeem. Ongeacht waar je ongein uithaald op GoT, het staat centraal vermeld. :)
Kan daar niet iets tegen gedaan worden ?
Dat wordt er in principe al, alleen merk je er niks van. Maar er harder tegen optreden heeft ook weinig nut, daarmee creeër je alleen een klotensfeer. Het is altijd modden met aan de ene kant het user-vriendelijke beleid en aan de andere kant het noodzakelijke beleid. En daar een middenweg in vinden is erg moeilijk, geloof me :)
Ik heb in deze groote haast dat ik dit topic neer wou zetten, niet zo snel gekeken of die goed stond, maar LA is daar toch wel het juiste subf. voor neem ik aan.
Mjah... ik heb die melding m.b.t. die ene user weggehaald. Dit soort publiekelijke uitingen over een user vind ik alles behalve correct. Wanneer je problemen hebt met het gedrag van een user dan kun je die maar beter even mailen... :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
K, als ik nogmaals een reply van een bepaalde user zie, dan zal ik me daar niet aan irriteren, maar direct melden via ofwel een topicreport ofwel mail..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Mooi zo :)

Maar ik hoor ook graag ideeën hoe jij denkt dat wij zoiets kunnen tegengaan. Een discussie in LA vind ik prima, maar kom dan ook met suggestie's :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:25

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Aan de ene kant kan ik me voorstellen dat het geschreeuw omdat een spel zojuist (danwel illegaal of niet...) is gereleased behoorlijk irritant kan zijn voor sommige mensen, maar aan de andere kant kan ik me zulke reacties ook wel min of meer voorstellen.
Ik bedoel, als straks HL2 of Doom3 oid eindelijk uitkomt kan ik ook wel een vreugdesprongetje maken, ik zal echter niet gauw zo'n post plaatsen, maar zulke dingen zijn toch niet zo'n grote ramp?
Het is toch zo dat er meestal maar hooguit 5 van die posts achter elkaar staan, daar lees je dan zo overheen en kan iedereen weer verder met discussieren over de betreffende game toch?

[ Voor 5% gewijzigd door --MeAngry-- op 18-11-2003 18:44 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Merely schreef op 18 november 2003 @ 18:38:
Mooi zo :)

Maar ik hoor ook graag ideeën hoe jij denkt dat wij zoiets kunnen tegengaan. Een discussie in LA vind ik prima, maar kom dan ook met suggestie's :)
Jullie hebben al dat systeem met die notes, dat zal dan wel het beste wezen zo :)

En verder maar negeren, en de modjes laten bepalen wat wel/niet kan..

Ik kan je verder niets nuttigs daarover vertellen wat beter zou wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het aankondigen dat een spel legaal is, vind ik vrij informatief: Dan weet men wanneer ze naar de winkels moeten. Het aankondigen van een illegale release ligt misschien iets anders, maar als dat op een nette manier gebeurd (geen caps, geen geschreeuw, geen uitroeptekens) zoals de persoon waar jij het over hebt dat doet... tja, dan heb ik er zelf niet zo'n probleem mee. Misschien dat dat bij The Will en White Dust anders ligt, dus ik zal het er binnenkort met hun over hebben.

In beide gevallen is het sowiso dat het in niet meer 1 post gemeld moet worden, anders trash ik ze gewoon (als er verder ook niet nuttigs bevat). Aankondigen dat ik wat getrashed heb doe ik ook niet, want dan vind ik pas echt offtopic. Hetzelfde met andere acties die ik uitvoer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Ik ben het met Terr eens... Ook over het aankondigen dat een game via illegale wegen is gereleased (zolang er niet wordt verteld waar :+).

Als ik een dergelijke reply verwijder stuur ik meestal ook een PM richting diegene
Pagina: 1