[IE] Geen autologin en cookies meer e.a.?

Pagina: 1
Acties:

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Ik zit met enkele maffe problemen.

1)Sinds enkele dagen kan ik in internetexplorer niet meer automatisch inloggen op m'n veel bezochte websites, de autologin en password (cookies??)worden niet meer gebruikt.

Autoaanvullen staat aan, cookies op auto, privecy op normaal, wth, is gooing on?

2) Het copy & pasten op sommige sites gaat opeens retetraag evenals het scrollen, 2d performance is verder gaat, dus ik hou IE verantwoordelijk.

3)Ik kan geen enkelvoudig aanhalingsteken meer plaatsen :?

Toestenbord staat op NL VS

Ben ik besmet met een digitaal ebolavirus of wat?

OS XP SP1.

Wat kan ik doen behalve XP opnieuw installeren?

[ Voor 11% gewijzigd door edward2 op 18-11-2003 18:00 ]

Niet op voorraad.

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:03

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Je zou natuurlijk kunnen zoeken naar Spyware of virussen (of virii...of whatever :P)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

edward2,

Je stelt eigenlijk 3 vragen, die eigenlijk ook nog eens niet in Windows Operated Systems thuishoren. Ik stel voor dat je je post eventjes aanpast, en dat je verder ingaat op het 1st genoemde probleem.

Verder zou het misschien een idee zijn om wat meer informatie te posten - heb je bijvoorbeeld al eens met een anti-virus product gescanned, met AdAware of S&D, of met TrojanHunter? Is dat op alle sites dat het auto-login niet meer werkt, of op enkele websites?

Je andere problemen kan je dan eventueel later bekijken (misschien dat de oplossing samenvalt met je 1e probleem).

Ik verplaats iig je topic eventjes naar Software Algemeen omdat het dus over IE gaat :)

Windows Operated Systems >> Software Algemeen

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
elevator schreef op 18 november 2003 @ 19:26:
edward2,

Je stelt eigenlijk 3 vragen, die eigenlijk ook nog eens niet in Windows Operated Systems thuishoren. Ik stel voor dat je je post eventjes aanpast, en dat je verder ingaat op het 1st genoemde probleem.

Verder zou het misschien een idee zijn om wat meer informatie te posten - heb je bijvoorbeeld al eens met een anti-virus product gescanned, met AdAware of S&D, of met TrojanHunter? Is dat op alle sites dat het auto-login niet meer werkt, of op enkele websites?

Je andere problemen kan je dan eventueel later bekijken (misschien dat de oplossing samenvalt met je 1e probleem).

Ik verplaats iig je topic eventjes naar Software Algemeen omdat het dus over IE gaat :)

Windows Operated Systems >> Software Algemeen
Het probleem is dat ik eigenlijk nog niet weet waar de fout precies ligt en twijfelde tussen een explorerprobleem of een specifiek windowsprobleem en het idee heb dat ze alledrie mogelijk samenhangen met hetzelfde probleem....

Ik heb zojuist met trendmicro 3 mogelijke geinfecteerde bestanden gevonden, waarvan 1 met de naam "trojan msin32.dll" die schijnbaar door een scvhost gebruikt wordt, dus die kan ik niet zomaar verwijderen, vreemd.

Ik zal eens met bovengenoemde proggies scannen

Zojuist werkt GOT weer voor het eerst met de autologin, maar ander sites nog niet, allemaal erg vaag.
Ik had systeem herstel uitstaan ivm ruimte gebrek |:(

Iig bedankt voor het moven van de thread ed.

[ Voor 4% gewijzigd door edward2 op 18-11-2003 19:39 ]

Niet op voorraad.

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Nou ik ben eruit, ik weet niet waar het precies aan lag, maar na het nodig geweld met Adware en regcleaner werkt alles al vanouds, ik heb alleen perongeluk m'n msin32.dll weggeooid, maar die kan ik wel ergens vandaan toveren met de XP-cd (die ik toevallig heb uitgeleend :( )

Niet op voorraad.