Mijn 2e probleem/vraag van vandaag, ik maak gebruik van een ODBC koppeling op mijn database te benaderen en door middel van de ADOConnection, ADOTable en Datasource componenten spreek ik deze data aan. Nu heb ik in mijn database ong 12 tabellen, en ik wil deze natuurlijk allemaal aan kunnen spreken. Nu is mijn vraag :
Is het beter om voor iedere Tabel in mijn database een andere ADOTable component in mij project te plaatsen of kan ik met 1 ADOTable ook al mijn tables aanspreken. Doormiddel van de "Tablename" property kan ik wel de source tabel veranderen, maar dat zou betekenden dat ik bij iedere aanspraak op mijn database die property eerst zou moeten veranderen hierdoor zou een ADOTable voor elke tabel in m'n database weer handig zijn.
Kortom, ben ik wel op de goede weg bezig of zit ik er compleet naast
Is het beter om voor iedere Tabel in mijn database een andere ADOTable component in mij project te plaatsen of kan ik met 1 ADOTable ook al mijn tables aanspreken. Doormiddel van de "Tablename" property kan ik wel de source tabel veranderen, maar dat zou betekenden dat ik bij iedere aanspraak op mijn database die property eerst zou moeten veranderen hierdoor zou een ADOTable voor elke tabel in m'n database weer handig zijn.
Kortom, ben ik wel op de goede weg bezig of zit ik er compleet naast
... MMORPG Addict.