Toon posts:

Mega irritante homepage...!

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Daag mensen,

Normaal gesproken heb ik altijd "www.startpagina.nl" als homepage maar sinds kort is dat automatisch veranderd naar "www.fastwebfinder.com". Normaal gesproken kun je dat weer bij internet opties weer terug zetten en dan is het gefixd. Maar in dit geval dus niet, ik heb al vanalles geprobeerd. Van blanco homepage computer opnieuw opstarten. Ik heb ook een map proberen te zoeken van deze homepage. Maar niets wil maar lukken. De homepage is mega irritant en hoop hem dus snel kwijt ze zijn. Weet iemand hier de oplossing voor??

Al vast bedankt...!

Kroot,

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:58
Probeer de software ad-aware eens.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:18

samo

yo/wassup

draai eens ad-aware
*spuit 11

[ Voor 23% gewijzigd door samo op 18-11-2003 16:41 ]

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 16:40:
Daag mensen,

Normaal gesproken heb ik altijd "www.startpagina.nl" als homepage maar sinds kort is dat automatisch veranderd naar "www.fastwebfinder.com". Normaal gesproken kun je dat weer bij internet opties weer terug zetten en dan is het gefixd. Maar in dit geval dus niet, ik heb al vanalles geprobeerd. Van blanco homepage computer opnieuw opstarten. Ik heb ook een map proberen te zoeken van deze homepage. Maar niets wil maar lukken. De homepage is mega irritant en hoop hem dus snel kwijt ze zijn. Weet iemand hier de oplossing voor??

Al vast bedankt...!

Kroot,
kijk is of je iets tegen komt in je software (configuratiescherm)
of effe ad-adware 6 draaien of zo meestal vind die deze rommel ook wel

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 16:41:
[...]

kijk is of je iets tegen komt in je software (configuratiescherm)
of effe ad-adware 6 draaien of zo meestal vind die deze rommel ook wel
edit:
sorry beetje later dan de andere

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:00
Mocht Ad-Aware niet lukken dan is er nog een schakeloptie bij de shortcut van Internet Explorer, waarmee je je standaard pagina overschrijft met de pagina die je opgeeft in die schortcut.

57696520646974206c65657374206973206e657264

Verwijderd

Kijk ook ff bij start->uitvoeren->msconfig. Het zou goed kunnen dat er iets bij je opstart staat vermeld, had toevallig van de week ook zo`n geavalletje en zelfs adaware hielp er niet aan. (vond overigens wel 30 andere >:) )

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:18

samo

yo/wassup

Dr is ook nog een signup directory (program files / ie / signup) waar isp's hun registratietroep in mieteren... die kan je ook gewoon verwijderen... :-)

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

ad aware of search & destroy. Wat ook vaak helpt is even bij software kijken in configuratiescherm : daar alles weghalen wat je raar lijkt

Ook even in program files : zelfde alles weghalen wat raar lijkt

Bij internet explorer uiteraard ff die startpage veranderen.

In je startbalk (vooral bij opstarten) vreemde dingen weghalen.

en even bladeren door je register.

Natuurlijk wel uitkijken dat je niets belangrijks wist

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Mega irritante titel & mega irritant topic! :+

Anyways, in de GoT Search kun je echt méér dan genoeg vinden over problemen m.b.t. terugkomende reclame-homepages en dat je Ad-aware moet draaien had je ook echt zelf wel kunnen vinden. Zie ook:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.