Toon posts:

Nero recode. Wat doe ik fout.

Pagina: 1
Acties:
  • 251 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil met nero recode de dvd recoderen.
Maar als ik naar de dvd speler ga en ik zeg inport dvd dan geeft ie de volgende fout:

Afbeeldingslocatie: http://www.jonkfun.nl/index.1.jpg

Wat doe ik fout??!

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Is de DVD die erin zit zowiezo te lezen?
Kijkt Nero niet toevallig naar een andere DVD-rom-drive (of virtuele DVD/CD-drive)?

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Ik weet niet zeker hoe het bij Nero zit, maar bij andere pakketten moet je de map aangeven die de video_ts map bevat. Dus niet direct de map (video_ts) waarin de VOB-files staan.

Verwijderd

Het programma Nero Recode kan alleen gedecrypte DVD files verkleinen, dit om te voorkomen dat er kopien gemaakt worden. Je zal dus eerst je bron (de DVD) moeten decrypten.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 10:26:
Het programma Nero Recode kan alleen gedecrypte DVD files verkleinen, dit om te voorkomen dat er kopien gemaakt worden. Je zal dus eerst je bron (de DVD) moeten decrypten.
ok bedankt tot zover, maar hoe doe ik dat dan. Is daar een truckje of een tool voor?

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
het het programma dvddecrypter kunje de .vob en de .ifo bestanden naar je hardeschijf kopieren en vervolgens met Nero de dvd files re-encoden

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Of je gebruikt Dvd2schrink (was het geloof ik) die ript een dvd direct naar je schijf en je kunt aangeven wat opnieuw gecodeerd moet worden etc.

Verwijderd

Ik neem aan dat je een DVD wil rippen en verkleinen. Ik raad je aan om DVDshrink te downloaden (www.dvdshrink.org), dit is een erg simpel programma en doet alles tegelijk voor je....

Mocht je dan alsnog perse Nero recode willen gebruiken, dan gebruik je DVD shrink alleen om te decrypten, geen compressie dus....

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2003 15:22 ]

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Ik dacht dat het illegaal was om een dvd te decrypten, dus daarom zit het niet in nero.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• DannyVersluis
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Inderdaad, dus hier word gewoon gevraagd om te helpen met een illegale actie :r tenzij het mocht zijn dat de kopie als backup dient voor zichzelf.

[IMG]http://www.danasoft.com/sig/dannyversluis.jpg[/IMG]

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

AnyDvd werkt prima samen met Nero recode 2.
Daarmee kun je dan direct van dvd naar hardeschijf en weer naar dvd branden in 1 programma.

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

AnyDvd werkt prima samen met Nero recode 2.
Daarmee kun je dan direct van dvd naar hardeschijf en weer naar dvd branden in 1 programma.
Pagina: 1