PC Monitor aan Mac?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Unclez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-12-2017
Ewo :)

COllega van mij heeft een PC MOnitor aan een Mac hangen. Nu moet hij telkens bij het opstarten iets aan instellingen veranderen ofzo... Ik heb er nog niet naar gekeken dus weet de details niet.

Iemand hier ervaring mee en weet een manier om het te omzeilen???

Tenx in advance,
Unclez.

• -=*skilla*=-
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 15:22
je hebt verschillende verloopjes om een monitor aan een mac te hangen eentje die ja kan instellen of eentje die passief is ... angezien een mac autosensing is en dan geen signaal krijgt over wat voor mac monitor er aan hangt gaat ie op 640*480
dus neem een verloopje wat in te stellen is

all people are wise untill they speak

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 13:00

Diamon

The Weird One

Huhhhhhh, wat moet tie dan steeds veranderen.
Die verloop pluggen zijn er idd, heb er hier 1 liggen.
Heb het schema van de die verloopplug wel, mocht je er belang bij hebben laat het maar weten.

And The Only One

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

je moet inderdaad een verloopje hebben. kijk anders als je er eentje nodig hebt bij de Iiyama site of zij hem kunnen levereen en anders de betere mac zaak. www.macsupport.nl bijv.

suc6

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Mocht je het verloop stukje zoeken, mail dan even, heb er hier een liggen en gebruik hem toch nie.

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 13:06

GraasGast

Analogue Heaven

Op donderdag 07 december 2000 16:54 schreef -=*skilla*=- het volgende:
je hebt verschillende verloopjes om een monitor aan een mac te hangen eentje die ja kan instellen of eentje die passief is ... angezien een mac autosensing is en dan geen signaal krijgt over wat voor mac monitor er aan hangt gaat ie op 640*480
dus neem een verloopje wat in te stellen is
Waar vind ik zoŽn verloopje om een mac monitor aan een pc te hangen? (3xbnc)

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-08 21:18

NightBird

DPC-Crew Coding
Het probleem is dus dat zn monitor het beeld helemaal fout neerzet, en dattie met dat OSD menuutje eerst zn scherm 2x zo hoog en anderhalf keer zo breed moet maken (staat dus steeds maar heel klein beeld op zn monitor).
Ook kloppen de kleuren van geen kanten, rood is te donker, de andere 2 te licht....

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:45

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Mijn pa heeft dat probleem gehad met zijn G3 en een Sony 15 inch monitor. Probleem was opgelost met een speciaal (DUUR!!!) verloopstukje met allemaal kleine instelbare pinnetjes. Geen idee waar het van was, maar zonder dat ding (of bij een verkeerde isntelling) was het beeld messed up, zowel in kleur als vorm.

Oh, mij pa zegt dat het ding ongeveer 150 piek kostte, en dat een tweede speciaal gemaakt moest worden voor een andere computer. Ging via Micro Evolution, maar die heten nu anders... ok, Guide IT Products.

www.guide.nl

Succes ermee!

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Pagina: 1