LG Flatron 915 FT Plus kapot/garantie?

Pagina: 1
Acties:

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Topicstarter
M'n LG 915 heeft het na meer dan 2 jaar trouwe dienst volgens mij begeven. Het is namelijk nu zo dat de monitor gewoon simpelweg niks meer laat zien en steeds een resolutie probeert te pakken (hij maakt nu de hele tijd hetzelfde geluid (een tikje) als een resolutieverandering), met daarbij een knipperend groen ledje.

Ik heb al geprobeerd em na een hele tijd "rust" weer aan te zetten, maar dit helpt niets. Is hier iets aan te doen? (denk het niet, maar toch)

En... zo niet, hoe lang is de garantie van LG (en moet ik het naar hen opsturen)? Ik heb namelijk 2 jaar garantie op de PC van destijds waarbij de monitor zat, maar ja... die is dus afgelopen september verlopen :(
Ik kon er namelijk niks over vinden in de manual en ook niet op de site van LG :?

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:49
er zit 3 jaar garantie op die monitor
van de site : www.lge.nl (verbaast me dat je niks kon vinden, staat bij klantenservice)
Voor monitoren:

LGESE MONITOR SERVICE
Tel.: 036-547 89 99 (09.00u tot 17.00u)
Fax: Formulier
E-mail: lgmonitorservice@lge.com

Voor info en monitor service onder garantie
bel, mail of whatever.
Hou de produktiedatum en produktnummer en serienummer bij de hand.
Zij zullen je verder helpen, er word binnen een week een afspraak gemaakt om de monitor bij jou thuis om te ruilen (indien ze m op voorraad hebben staan)

P.S.
Laat nog ff weten of je een nieuwe krijgt of een gerepareerde :P
destijds mijn monitor ook laten omruilen, 1 jaar geleden en dat is een gerepareerde, maar ik heb begrepen dat LG de Service weer compleet zelf regelt.
Toendertijd 4 x moeten laten omruilen :|, 1tje ervan kreeg ik zelfs een vet beschadigde.
Anyways aangezien me eigen monitor (ook een 915ft+)nu beetje kuren vertoont, zou ik m best willen omruilen, maarja ben er een beetje huiverig voor dus.

[ Voor 61% gewijzigd door Turismo op 18-11-2003 17:44 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!