M'n LG 915 heeft het na meer dan 2 jaar trouwe dienst volgens mij begeven. Het is namelijk nu zo dat de monitor gewoon simpelweg niks meer laat zien en steeds een resolutie probeert te pakken (hij maakt nu de hele tijd hetzelfde geluid (een tikje) als een resolutieverandering), met daarbij een knipperend groen ledje.
Ik heb al geprobeerd em na een hele tijd "rust" weer aan te zetten, maar dit helpt niets. Is hier iets aan te doen? (denk het niet, maar toch)
En... zo niet, hoe lang is de garantie van LG (en moet ik het naar hen opsturen)? Ik heb namelijk 2 jaar garantie op de PC van destijds waarbij de monitor zat, maar ja... die is dus afgelopen september verlopen
Ik kon er namelijk niks over vinden in de manual en ook niet op de site van LG
Ik heb al geprobeerd em na een hele tijd "rust" weer aan te zetten, maar dit helpt niets. Is hier iets aan te doen? (denk het niet, maar toch)
En... zo niet, hoe lang is de garantie van LG (en moet ik het naar hen opsturen)? Ik heb namelijk 2 jaar garantie op de PC van destijds waarbij de monitor zat, maar ja... die is dus afgelopen september verlopen
Ik kon er namelijk niks over vinden in de manual en ook niet op de site van LG