Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11 15:30
Misschien een rare vraag, maar ik heb een redelijke oude (maar nog wel goeie) minidisc van sony. Enige nadeel is de oordopjes, die zijn best gaar. Ik wil hier nu nieuwe voor kopen, en dan wil ik ook meteen goeie. Nu zag ik dat er wel van die oordopjes verkocht worden, die een speciaal kort snoertje hebben (voor in de afstandsbediening dus). Zoiets wil ik dus ook hebben, maar mijn vraag is nu, stel dat als ik over een tijdje een mp3-speler ofzo ga kopen, kan ik die nieuwe oordopjes met het korte snoer daar dan ook voor gebruiken? Ik bedoel eigenlijk, zitten de oordopjes bij bijvoorbeeld een ipod (of een andere mp3speler) met een plugje aan de ab, of zitten ze vast?

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
je kan dan gewoon andere oordopjes gebruiken

• Dr_Frickin_Evil
Je bedoelt dus dat (iig bij de meeste) ab's de oordopjes met een plugje vastzitten?

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

je krijgt bij de oordopjes en hoofdtelefoons met een korte snoer, meestal ook een verlengsnoer erbij die je weer voor andere dingen kan gebruiken.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Dr_Frickin_Evil
ja dat is misschien wel zo, maar dan kan ik de afstandsbediening van mn evt nieuwe apparaatje niet meer gebruiken :)

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:04

NoTimeRemains

I know

je moet meestal zon rechte stekker pakken ipv zo'n t stuk als je je ab wil gebruiken met die doppen ...

This is the Way.

Verwijderd

Bij veel (meestal de wat duurdere) oordopjes zit een verlengstukje. Standaard zit er dan dus een kort snoertje aan. Je kan dan dus je oordopjes op ieder apparaat gebruiken - met of zonder afstandbediening - en je hebt dan nooit een té lang snoer.

Ik weet zo uit me hoofd dat die in-ear oordopjes van sony (MDR-71SL oid) zo'n snoertje hebben. Uit deze dopjes komt ook ontzettend goed geluid.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Waarom trouwens niet hierin? Wat zijn goede oordopjes?

Mijn ervaring is dat de stekkertjes in een afstandsbediening allemaal gelijk zijn, maar dat je niet van te voren kunt bedenken of dat ooit zal veranderen. ;) Een iPod heeft een langer snoertje zonder afstandsbediening, dus dan zal je zelf ook weer een langer snoertje nodig hebben. :)

Bericht hierboven

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:28
bij mijn Sony MDR-ED238 (de uitvoering met bass boost en neck chain) zit een micro jack koppel stuk, deze kun je dus perfect gebruiken voor je minidisc van Sony :)

ik had ze gekocht bij de Megapool voor €27.50 oid dus vrij prijzig is het wel

• UMD
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:15

UMD

You don't say

koop sony mdr-ex71!!!

ik heb ook een MiniDisc. deze hebben een kort snoer. zodat ie in de afstandsbediening kan.. maar er zit een verlengstuk bij! ik gebruik ze overal voor!

en ze hebben zooon mooi geluid!!!

ik kan ze je echt aanraden!
Pagina: 1