Kan een HP 3650 (USB2.0) gebruikt worden met USB 1.1

Pagina: 1
Acties:

• thegeronimo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-04 20:27

thegeronimo

Ich bun ut mer....

Topicstarter
Ik heb sinds kort een HP 3650 printer, met alleen een USB aansluiting.
Bij aankoop een langere kabel van 4,9 meter goedkoop erbij gekregen en de boel zo aangesloten.

Mijn computer heeft alleen USB1.1 poorten en het werkt dus niet van harte,

Nu zijn mijn vragen:

- Kan de printer wel goed werken op een USB1.1 aansluiting
- De kabel is volgens de verpakking een USB2.0 kabel, moet dat niet een andere zijn.
- 4,9 meter is eigenlijk te lang, kunnen er bij USB storingen optreden als die overige kabel op een hoop ligt? (Ze hadden geen kortere kabel en 1,8 is te kort)

Als iemand hier een antwoord op heeft.. Heel graag :*)

The only thing to fear is fear itself

• Mad_Manic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:21
- Ja USB2.0 is backwards compatible dus dat werkt gewoon alleen iets langzamer
- Volgens mij maakt de kabel niet uit
- 4,9 meter is lang maar zal geen problemen geven. De oude paralelle printerkabels mochten niet te lang zijn anders kwamen er storingen (signalen werden parallel verzonden en kwamen niet tegelijk meer aan, naarmate kabel langer werd)

• thegeronimo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-04 20:27

thegeronimo

Ich bun ut mer....

Topicstarter
Mad_Manic schreef op 18 november 2003 @ 16:19:
- Ja USB2.0 is backwards compatible dus dat werkt gewoon alleen iets langzamer
- Volgens mij maakt de kabel niet uit
- 4,9 meter is lang maar zal geen problemen geven. De oude paralelle printerkabels mochten niet te lang zijn anders kwamen er storingen (signalen werden parallel verzonden en kwamen niet tegelijk meer aan, naarmate kabel langer werd)
Bedankt voor de info, ik geloof dat het ook aan de USB poorten van mijn moederbord ligt. Tis een A7V met die 3 extra poortjes onderin.
Ik heb nu de printer omgeruild met de muis die bovenin in een de 2 poortjes onder de PS2 zat en nu geeft ie nog geen problemen.

Is er met de USB van die A7V wat mis? Want ik heb daar ooit iets over gelezen, maar kan ut niet meer vinden.

The only thing to fear is fear itself