Toon posts:

Delta Force 3 vage weergave landschap

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik ren of loop met DF3 dan begint het landschap ineens te trillen. Ik heb het niet als ik gewoon stil sta.

Riva TNT 16MB, 128MB, P2-400 en heb de nieuwste patch voor DF3.

Weet iemand hoe dat komt? Of is het soms normaal?

Verwijderd

dat heeft iedereen, komt doordat het renderen in de verte niet mooi (scherp) gebeurd, zodat je het ziet golven, als ze dat zouden veranderen zou df3 veeeeeeeeeel meer vragen van je pjuter..., hoort zo! en zo erg stoort het niet vind ik....

Verwijderd

Topicstarter
nee, ik vind het ook helemaal niet storen hoor, maar in het begin viel het me gewoon op...

• Shadowtje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-02 19:14

Shadowtje

Shadow

Is me nog niet opgevallen, wel dat ik df2 leuker vond om te snipen. Lekker die "mist" en geen gras. Kunnen ze er wel een silenced .50 in mikken maar toch. Van mij had et ook wat mindermooi gemogen en die dingen er in te laten. DF4 gewoon weer in kleine ruimtes ala HL of SOF?

dit is geen link

Verwijderd

nou ik hoop het niet shadow19 DF is juist zo leuk omdat je zoveel buiten bezig bent. Dat vind ik juist zo jammer met DF3. Je moet zo vaak binnen zijn....tis gewoon engine showen meer niet.

• Shadowtje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-02 19:14

Shadowtje

Shadow

Ik hoop et ook niet. Ik zou zo snel geen ander spel kunnen noemen waar je buiten kan lopen met ver zich. Heb wel ergens gelezen dat Novalogic probeert sniperlevels (zonder mist) te maken...

dit is geen link

Verwijderd

Topicstarter
Ja, OK, maar DF2 liep toch echt 1000x zo slecht op mijn PC. Dus als ik strax mijn ATi Radeon 64MB heb, mogen ze ervan mij weer gras bij doen. ;)
Pagina: 1