☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
dat laatste argument slaat natuurlijk nergens op...
Of het echt toegevoegde waarde heeft?? Ik vraag het me af.
Of het echt toegevoegde waarde heeft?? Ik vraag het me af.
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
ik zou niet weten waar ik dat in de huidige layout netjes kwijt zou kunnen...
Intentionally left blank
Ik zie wel een mogelijkheid om het hier te plaatsen (zie linkje dus)
Volgens mij zit het daar niets in de weg of de Moderators Admins hebben daar allemaal voor ons users verborgen linkjes
Volgens mij zit het daar niets in de weg of de Moderators Admins hebben daar allemaal voor ons users verborgen linkjes
Civil schreef op 18 november 2003 @ 22:43:
Ik zie wel een mogelijkheid om het hier te plaatsen (zie linkje dus)
offtopic:
misschien even handig om je ReactId te deleten uit die file
Waar bedoel je precies?
ik zie gewoon de index pagina
RechtsonderErkens schreef op 18 november 2003 @ 22:49:
[...]
offtopic:
Waar bedoel je precies?
Die staat in de source en is oa vastgeplakt aan de XML en RSS linksErkens schreef op 18 november 2003 @ 22:49:
[...]
offtopic:
Waar bedoel je precies?
maar idd, daar zou kunnen, maar is imho dusdanig onopzichtig dat niemand er ooit gebruik van zal maken...
Intentionally left blank
* Civil heeft hopelijk alle ReactId's verwijderd, als het inderdaad alleen bij de links onderaan staat
Het staat door de enorme waslijst aan fora's inderdaad ontzettend ver naar beneden, vandaar nog een tweede optie erin verwerkt maar echt mooi kan ik het zelf niet vinden. (de manier waarop is niet echt heel netjes hoor).
Het staat door de enorme waslijst aan fora's inderdaad ontzettend ver naar beneden, vandaar nog een tweede optie erin verwerkt maar echt mooi kan ik het zelf niet vinden. (de manier waarop is niet echt heel netjes hoor).
het zou dan rechts-aligned misschien wel kunnen in dat gele vlak, maar dan alleen op de frontpage; ik denk er nog even over na...Civil schreef op 18 november 2003 @ 23:15:
* Civil heeft hopelijk alle ReactId's verwijderd, als het inderdaad alleen bij de links onderaan staat
Intentionally left blank
Uiteraard alleen op de frontpage, en uiteraard ook alleen als iemand niet ingelogt is vandaar ook even de tekst veranderd Hoi. Welkom op het GoT forum. die is dus ook altijd even breedt en daardoor is er op die plaats ook meer ruimte
.
offtopic:
Civil gaat nu stoppen want hij is al lang genoeg bezig geweest om de source eerst leesbaar te maken
, ik bedacht me iets te laat dat ik er wel een paar categorien uit had kunnen slopen voor het voorbeeld maar was toen al bij Lieve Adjes en dacht nog even dan maar.
Civil gaat nu stoppen want hij is al lang genoeg bezig geweest om de source eerst leesbaar te maken
[ Voor 38% gewijzigd door Civil op 18-11-2003 23:36 ]
lokaal geimplementeerd
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()