specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
specs | specs server
- winkel staat niet als negatief bekend
- winkel heeft blijkbaar voor deze aanpak gekozen (als ze denken veel te kunnen verkopen op deze manier moeten ze het zelf weten)
- je hoeft niet te schreeuwen
Ik kan ze ook niet vinden op de site.Wij leveren zowel losse componenten als complete systemen.
[ Voor 20% gewijzigd door PcDealer op 25-11-2003 09:50 ]
Er staan nu producten te koop dus ik zie nu, geen reden de shop te verwijderen.
PcDealer een kick na een week is mijns inziens een hele nette kick en valt niet onder schreeuwen.
Longbeard schreef op 25 november 2003 @ 10:07:
Oops, ik heb er nu pas naar gekeken(Ik had ten tijde van de melding wat problemen met mijn ISP en heb verder niet naar je melding gekeken
)
offtopic:
PcDealer een kick na een week is mijns inziens een hele nette kick en valt niet onder schreeuwen.
Er is wel een prijslijst beschikbaar... maar niet bereikbaar via http://www.data-media.nl/...media_internet_week25.pdfofftopic:
Ik denk dat het beter is als jullie deze uit de shop survey en pricewatch halen!
[ Voor 14% gewijzigd door PcDealer op 25-11-2003 12:45 ]
kan ik helemaal begrijpen bedankt voor je reactie!Robin Vreuls schreef op 25 november 2003 @ 12:48:
Dat er geen prijslijst beschikbaar is wil niet meteen zeggen dat wij de winkel uit de Pricewatch en Shop Survey halen. Ik zie op de site enkele hardwarecomponenten en complete systemen die aangeboden worden, dus het verwijderen van deze winkel lijkt mij niet nodig.
toch nog ff een edit!
hij staat bijvoorbeeld ook bij http://www.tweakers.net/pricewatch/2870 maar dan moet je eerst 3 mailtjes sturen voordat je een reactie krijgt dat ze alleen infineon geheugen hebben!
[ Voor 21% gewijzigd door Dreamer op 25-11-2003 13:24 ]
specs | specs server