Ik heb gehoord dat BBned steeds meer problemen krijgt omdat hun netwerk vol begint te raken, ook administratief gaat er heel wat mis
zelf heb ik dit gemerkt in het feit dat ik last heb van een onzichtbare cap op mn verbinding, met mijn 2mbit kom ik niet hoger dan 220 KB/s en ik zit 220 meter van de centrale
vroeger haalde ik met gemak hogere snelheden.
Volgens wat ik heb gehoord is dit nog maar het tipje van de ijsberg en zal er (tenzij BBned snel actie onderneemt) in de nabije toekomst veel problemen ontstaan en dus veranderingen (zoals het afschaffen van "no datalimit" bij alle providers die Ip afhuren van BBned)
Heeft iemand hier al iets van gemerkt? en dan doel ik vooral op de snelheids cap
en kan iemand deze zaken bevestigen?.
Deze topic open ik ook als discussiepunt over de adsl netwerken.
Edit: typos (ik heb griep hoor!
)
zelf heb ik dit gemerkt in het feit dat ik last heb van een onzichtbare cap op mn verbinding, met mijn 2mbit kom ik niet hoger dan 220 KB/s en ik zit 220 meter van de centrale
vroeger haalde ik met gemak hogere snelheden.
Volgens wat ik heb gehoord is dit nog maar het tipje van de ijsberg en zal er (tenzij BBned snel actie onderneemt) in de nabije toekomst veel problemen ontstaan en dus veranderingen (zoals het afschaffen van "no datalimit" bij alle providers die Ip afhuren van BBned)
Heeft iemand hier al iets van gemerkt? en dan doel ik vooral op de snelheids cap
en kan iemand deze zaken bevestigen?.
Deze topic open ik ook als discussiepunt over de adsl netwerken.
Edit: typos (ik heb griep hoor!
[ Voor 6% gewijzigd door Tetsuo55 op 18-11-2003 16:01 ]