What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Morax :: ik denk dat het komt door onderstaande actie:
Zelf had ik er vorige week ook last van, maar het verdwijnt vanzelf als je het mij vraagt, ik heb er nu namelijk helemaal geen last meer van en het ziet er weer normaal uit...bron :: Changelog November
- 12-11: Modpuntverdeling aangepast in verband met ontstane schaarste van modpunten sinds pageviews van de frontpage niet meer worden meegeteld voor tweakotine. Er worden nu ongeveer drie keer zoveel modpunten uitgegeven.
Dat zal waarschijnlijk komen doordat je illegaal gemodereerd hebt; je hebt meer moderaties gedaan dan dat je aan modpunten hebt binnengekregen. Precies weet ik het niet, dus het is even wachten op * Femme
.
Als het niet erg is, zou ik dit draadje even willen kicken, ik heb er namelijk nog steeds last van en vind het erg irritant.
Ik zou nu graag wel eens willen weten wat het is en of het opgelost kan worden
Ik zou nu graag wel eens willen weten wat het is en of het opgelost kan worden
De oorzaak van het probleem is me niet helemaal duidelijk maar het zou nu opgelost moeten zijn.
Dat zou een MS foutmelding kunnen zijn
Ik weet de oorzaak ook niet, maar ik weet wel dat het nu opgelost isFemme schreef op 19 november 2003 @ 16:27:
De oorzaak van het probleem is me niet helemaal duidelijk maar het zou nu opgelost moeten zijn.
Mijn dank is groot
*kick*
Ik heb er sinds gistern WEER last van, wat is dit toch voor vreemde fout
Ik denk ik laat het nog wel even zitten, maar het gaat niet vanzelf weg schijnbaar en dus meld ik het hier maar weer.
Ik heb er sinds gistern WEER last van, wat is dit toch voor vreemde fout
Ik denk ik laat het nog wel even zitten, maar het gaat niet vanzelf weg schijnbaar en dus meld ik het hier maar weer.
Pagina: 1